۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد
سرخط خبرها

کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۱۸۴
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳)
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در قالب برنامه سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در بازرسی‌های صورت گرفته از مناطق زیر پوشش این دانشگاه ۲۹ هزار و ۵۹۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف کشف و معدوم‌سازی شده است. بیشترین موارد معدومی مربوط به عرقیات و شیرینی جات سنتی فاقد مشخصات و تهیه شده در شرایط غیربهداشتی، نمک سنگ غیرمجاز، انواع نوشیدنی‌ها (دوغ، دلستر، نوشابه) و اقلام سوپری تاریخ مصرف گذشته و مواد غذایی پخته بود.

دکتر فرشید وفا گفت: از ابتدای اجرای برنامه سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان تعداد ۵۲ هزار و ۴۳۷ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، سامانه‌های آبرسانی و مساجد و اماکن متبرکه صورت گرفته که از این تعداد ۳۸ هزار و ۶۹۷ مورد بازرسی از مراکز و اماکن حساس بوده است.

وی گفت: از بین این بازرسی‌ها تعداد ۸ هزار و ۵۹۰ مورد اخطار کتبی صادر شده است و تعداد ۹۵۲ متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند که منجر به تعطیلی ۱۱۴ امکنه از ابتدای اجرای برنامه شده است.

دکتر وفا با اشاره به اینکه سهم شهرستان مشهد از کل بازرسی‌های صورت گرفته ۳۳ هزار و ۳۴۵ مورد که تعداد ۲۶ هزار و ۰۴۸ مورد بازرسی از مراکز و اماکن حساس بوده است، گفت: از بین این بازرسی‌ها تعداد ۶ هزار و ۷۰۴ مورد اخطار کتبی صادر شده است و تعداد ۶۹۴ متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند که منجر به تعطیلی ۸۲ امکنه از ابتدای اجرای برنامه شده است.

وی ادامه داد: از مجموع این بازدید‌ها ۱۲۹۲ مورد به صورت مشترک با همکاری اداره صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، نماینده استانداری، نماینده فرمانداری مشهد و بازرسان قوه قضاییه انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد در این برنامه همچنین از ۱۵۱۷ مرکز اقامتی بازرسی شده که تعداد ۱۲۵ مورد اخطار کتبی صادر شده و تعداد ۱۳ مورد متخلف به مراجع قضایی ارجاع شده و ۷ مورد از این مراکز پلمب شده است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی شهری و روستایی ۱۴۷۳ مورد بوده که در این چهارچوب ۱۰۴۴ مورد نمونه برداری میکروبی و ۲۵ هزار و ۱۱۴ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی صورت گرفته است.

دکتر وفا گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در حوزه عدم رعایت شرایط بهداشتی در مراکز و اماکن، موارد را به سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات ۱۹۰ اعلام نمایند تا بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن شکایت را بررسی و رسیدگی نمایند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->