برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید
سرخط خبرها

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر سنتی در مشهد در نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۹۲۷۲
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر سنتی در مشهد در نوروز ۱۴۰۳
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف مقادیری مواد مخدر و بازداشت خرده فروشان و معتادان متجاهر خبر داد.

سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز ضمن اشاره به این خبر گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی و در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، پیشگیری از سرقت های خرد، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با تلاش افسران پلیس کلانتری های مختلف سطح شهر، یک کیلو و ۶۳۸ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف و هفت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

جانشین انتظامی خراسان رضوی افزود: همچنین ۳۹۸ معتاد متجاهر و کارتن‌خواب در پاتوق‌های مواد مخدر شهر مشهد جمع‌آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

نگهبان تصریح کرد: پلیس در مقابله با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر که آسایش و امنیت جامعه را مختل کنند، هیچ گونه تعارفی ندارد و از عموم شهروندان عزیز خواهشمندم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس گزارش دهند.

گفتنی است، در عملیات طرح ارتقا امنیت اجتماعی با همکاری کلانتری ها ۳۲خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->