راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

خراسان رضوی با کاهش دما و بارش باران مواجه خواهد بود (۱۲ و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۳۶۸
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
  • ۱
خراسان رضوی با کاهش دما و بارش باران مواجه خواهد بود (۱۲ و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳)
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش حدود پنج تا ۶ درجه‌ای دما برای روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین همراه با بارشهای رگباری توام با رعد و برق در خراسان رضوی بویژه در نیمه شمالی استان پیش‌‎بینی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سارا حکمی افزود: افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز و گاهی نیز وزش باد شدید با احتمال گردوخاک در این مدت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای امروز نیز افزایش ابرناکی و شدت گرفتن وزش باد با احتمال بارش پراکنده در نواحی شمال غرب استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: از اواخر وقت امشب با گسترش سامانه ناپایدار در استان به تدریج بر حجم و گستره بارشها به خصوص در نیمه شمالی افزوده خواهد شد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته بیشترین میزان سرعت وزش باد در سبزوار با سرعت ۴۸ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است. همچنین قوچان با کمینه دمای صفر درجه و سرخس با ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند.

حکمی گفت: میانگین دمای هوای شهر مشهد در این مدت بین ۶ و ۱۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سجی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
0
0
خخخخ در طول سال چیزی نمیباره و دقیقا روز ۱۳
بازم خدارو شکر.
ای کاش هر روز ۱۳ بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->