دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد
سرخط خبرها

ویژه برنامه «هلال» و ربط ما به یکدیگر

  • کد خبر: ۲۱۹۴۱۷
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
ویژه برنامه «هلال» و ربط ما به یکدیگر
ویژه برنامه افطار شبکه یک سیما، حرف‌های جدید و شنیده نشده‌ای برای روایت دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ویژه‌برنامه افطارگاهی «هلال» با اجرای محمد دلاوری، مجری تلویزیون از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ به روی آنتن رفته است و مهمان‌های ویژه‌ای از سراسر دنیا داشته است.

برنامه «هلال» در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تولید شده است و با حضور مهمان‌هایی از ملیت‌های مختلف، دریچه‌ای به سبک زندگی مسلمانان جهان اسلام در ماه امت باز می‌کند و پیوند‌های مشترک امت اسلامی را از دل قصه و سرگذشت مهمان‌ها به تصویر می‌کشد.

محمد دلاوری میزبان این برنامه می‌گوید که ذات قصه این است که ما همه به هم ربط داریم. یعنی یک مرزی بین ما وجود دارد و زبان متفاوتی داریم، اما در حقیقت روی هم اثر می‌گذاریم.

مجری هلال می‌گوید ماه رمضان علاوه بر وجه معنوی که دارد، دنیایی از خورده فرهنگ و آداب و رسوم را ساخته و گروه بزرگی از انسان‌ها را به هم پیوند داده است.

۳۰ میهمان از کشور‌های مختلف، قصه خود را از زندگی شخصی، فرهنگ و آداب و رسوم در برنامه هلال روایت می‌کنند. اوقات جذاب برنامه وقتی به ثمر می‌نشیند که محمد دلاوری به عنوان میزبان به روایت میهمانان واکنش نشان می‌دهد. او با تسلطی که بر بخش عظیمی از فرهنگ غنی ملت مسلمان ایران زمین دارد، با روایت‌های آشنا، هم‌ذات پنداری می‌کند و در واکنش به آداب و رسوم شنیده نشده، به بیان آداب و رسوم مشابه در ایران اسلامی می‌پردازد.

هلال با تهیه‌کنندگی مجید ظریف و اجرای محمد دلاوری هر روز از حوالی ساعت ۱۷ پخش می‌شود و کارگردان هنری این اثر محمد پورصباغ است و گروه سردبیری متشکل از حامد قدیری و حنانه احمدی برنامه را راهبری می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->