فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

برخی بانک‌ها در خراسان رضوی تنها برای انجام امور داخلی خود باز هستند

  • کد خبر: ۲۱۹۵۲
  • ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
برخی بانک‌ها در خراسان رضوی تنها برای انجام امور داخلی خود باز هستند
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: تمامی بانک‌های استان تعطیل است و تنها از هر بانک یک شعبه در ۱۰ شهرستان برای برنامه‌های داخلی خود باز هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن مونسان درباره باز بودن برخی بانک‌ها با وجود تاکیدات دولت و استانداری بابت بسته بودن آن‌ها تا ۱۶ فروردین ماه، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و به جهت قطع زنجیره این بیماری شعب تمامی بانک‌ها تا ۱۶ فروردین ماه تعطیل هستند.

 

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با اینکه البته طبق تصمیم‌گیری‌ها قرار بر این است که در شهرستان‌های بزرگ استان از هر شعبه یک بانک باز باشد، تصریح کرد: این بانک‌ها هم تنها برای انجام امور داخلی و بدون حضور مراجعه کننده اقدام به فعالیت می‌کنند، مگر موارد ضروری که امکان استفاده از سامانه‌های الکترونیکی، چون چکاوک نباشد.

 

وی بیان کرد: مشهد، سبزوار، قوچان، گناباد، نیشابور، تربت جام و حیدریه، تایباد و کاشمر شهرستان‌هایی هستند که در آن‌ها از هر بانک تنها یک شعبه باز است.

 

مونسان با تاکید بر اینکه این تصمیم‌گیری تنها برای حفظ سلامتی مردم اخذ شده است، ابراز کرد: امروز گزارشاتی رسید که بر اساس آن گویا برخی بانک‌ها ارائه خدمت می‌کردند که باتوجه به دیر رسیدن ابلاغیه ما مبنی بر «انجام امور داخلی بانک‌ها و در صورت ضرورت انجام امور مراجعه کنندگان» این اتفاق رخ داده بود که از فردا روال به همان صورت که گفتم پیش می‌رود.

 

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص برگشت خوردن برخی چک‌ها نیز خاطرنشان کرد: تاکید ما این است باتوجه به اینکه اکثر بازار‌ها و کسب و کار‌ها تعطیل است، مردم چکی برگشت نزنند و قدری مهلت دهند.

 

وی بیان کرد: پیشنهادی به شورای بانک‌ها داده شده و قرار است آنان به بانک مرکزی ابلاغ کنند که بر اساس آن به افرادی که جای چک‌شان خالی است چند روزی مهلت داده شود که امید است بانک مرکزی این پیشنهاد را بپذیرد.

 

مونسان با تاکید بر اینکه تمامی بانک‌های خراسان رضوی تا ۱۶ فروردین ماه تعطیل هستند، گفت: تنها در همان شهرستان‌هایی که گفته شد برخی شعب برای انجام برنامه‌های داخلی و اقدامات ضروری باز هستند.

 

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص تبادل پول نقد در برخی بانک‌های استان نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه مبادله مسکوکات خود عاملی در ابتلا به کرونا است، هیچ پولی در بانک مبادله نمی‌شود و گزارشی در این خصوص تاکنون دریافت نکرده‌ام.

منبع: فارس

گزارش خطا
برچسب ها: تعطیلی بانک
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->