همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد
سرخط خبرها

درباره سریال «جنگل آسفالت» + بازیگران، تصاویر و نظر کاربران فضای مجازی

  • کد خبر: ۲۱۹۹۱۰
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
  • ۳
درباره سریال «جنگل آسفالت» + بازیگران، تصاویر و نظر کاربران فضای مجازی
سریال «جنگل آسفالت» یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین آثار سینمای ایران در حوزه نمایش خانگی بوده که از ابتدای سال ۱۴۰۳ کار خود را شروع کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ژانر سریال جنگل آسفالت، درام، معمایی و جنایی است؛ ترکیبی از سه ژانر محبوب و پرطرفدار که هر شخصی را مجذوب خود خواهد کرد. این سریال تماشایی از داستان منحصربه‌فرد و جذابی بهره می‌برد که موجب محبوبیت آن شده است.

خلاصه داستان «جنگل آسفالت»

جنگل آسفالت، از جمله سریال‌های جدید نمایش خانگی است که از پلتفرم نماوا در حال پخش است. این درام اجتماعی درباره هنگامه دختری فوتبالیست است که با بحرانی بزرگ روبه‌رو می‌شود. برادر کوچک‌تر او، دانیال، به دنبال نزاعی در گذشته در آستانه قصاص قرار دارد و هنگامه تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند مبلغ مورد نظر اولیا دم را فراهم کند و برادرش را نجات دهد.

درباره سریال «جنگل آسفالت» + عکس و حواشی

درباره کارگردان و تهیه‌کننده «جنگل آسفالت»

پژمان تیمورتاش، نویسنده، بازیگر و فیلمسازی است که فیلم سینمایی مفت‌آباد را به عنوان نخستین تجربه سینمایی خود ساخته و بازی در فیلم سینمایی گلدن تایم و نویسندگی فیلم شهربانو بخشی از کار‌های اوست. اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده این سریال نیز از تهیه‌کننده‌های قدیمی‌ تلویزیون است که تهیه‌کنندگی سریال‌های پربیننده همسایه‌ها، پس از باران، میوه ممنوعه، مأمور بدرقه و در مسیر زاینده‌رود را در کارنامه دارد و سریال جیران هم با تهیه‌کنندگی او از شبکه نمایش خانگی پخش شده است.

بازیگران سریال «جنگل آسفالت»

این سریال، ستاره‌های زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به نوید محمدزاده، فرشته حسینی، مریلا زارعی، امیر جعفری، ریما رامین‌فر اشاره کرد.

 نوید محمدزاده

نوید محمدزاده، سال گذشته سه فیلم مهم را در راه اکران داشت که هیچ کدام به پرده نرسیدند و پیش از نمایش عمومی فیلم، نسخه قاچاق آنها به بازار راه پیدا کرد. فیلم‌های «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند، «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی و «تفریق» آخرین ساخته مانی حقیقی سه فیلم نوید محمدزاده بودند که به جای اکران در سینما به شکل قاچاق پخش شدند. حالا سریال جنگل آسفالت با بازی او در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است که پس از قورباغه و آکتور، سومین حضور او در سریالی در شبکه نمایش خانگی است که در این دو قسمت پخش شده توانسته مخاطبان زیادی را جلب خواهد کرد.

درباره سریال «جنگل آسفالت» + عکس و حواشی

امیر جعفری

هنرپیشه قدیمی و مشهور سینما و تلویزیون ایران، امیر جعفری، را می‌توان یکی از مستعدترین بازیگران سینما دانست که حضور پررنگی در سینمای ایران داشته است. وی با حضور در کلاس‌های تخصصی هنرپیشگی استاد حمید سمندریان وارد این حوزه شد و از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. اولین تجربه حرفه‌ای امیر جعفری در دنیای تئاتر به سال ۱۳۷۷ برمی‌گردد. پس از آن بود که به عنوان بازیگر وارد دنیای سینما شد و در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم سینمایی نان، عشق، موتور ۱۰۰۰ به دنیای سینما معرفی شد.

آثار ارزشمند بسیاری در کارنامه هنری امیر جعفری به چشم می‌خورد. از جمله مهم‌ترین آثار وی می‌توان به چهار انگشت، آزاد به قید شرط، گشت ارشاد ۳ و زیر نظر، اشاره کرد.

ریما رامین‌فر

ریما رامین‌فر را می‌توان از جمله معدود بازیگرانی دانست که در حوزه فعالیت خود، تحصیل کرده است. این بازیگر که مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته کارگردانی تئاتر دریافت کرده است، فعالیت خود به عنوان بازیگر را از تئاتر و در سال ۱۳۷۶ شروع کرد. او سه سال بعد، یعنی در سال ۱۳۷۹، با حضور در فیلم سینمایی نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ وارد دنیای سینمای شد و در جلوی دوربین به بازیگری پرداخت. 

آثار متعددی در کارنامه هنری ریما رامین‌فر به چشم می‌خورد که یکی از مهم‌ترین آنها، سریال پایتخت است. از دیگر آثار ریما رامین‌فر می‌توان به ابد‌و‌یک روز، یه حبه قند، آخرین روز ماه و ملاقات خصوصی اشاره کرد که در آنها نیز به ایفای نقش پرداخته است.

مریلا زارعی

 مریلا زارعی یکی از ستاره‌های امروز و نسل پیشین سینمای ایران است. وی فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان بازیگر را با حضور در سریال کاراگاه علوی شروع کرد و موفق شد خیلی زود تبدیل به نامی آشنا در سینما شود. مریلا زارعی افتخارات و جوایز متعددی را از آن خود کرده است که از جمله آنها می‌توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و لوح زرین بهترین بازیگر زن اشاره کرد.

در کارنامه هنری مریلا زارعی آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به چشم می‌خورد. از جمله مهم‌ترین آثار مریلا زارعی می‌توان به درباره الی، شیار ۱۴۳، مانکن، بادیگارد، نوبت لیلی و حکم اشاره کرد.

فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر جوان سینمای ایران نیز فعالیت حرفه‌ای خود در این حوزه را از سال ۱۳۸۸ شروع کرد. این بازیگر جوان در کلاس‌های هنرپیشگی اساتیدی همچون، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان و اصغر محبی حضور یافته است. در کارنامه هنری فرشته حسینی آثار مختلفی به چشم می‌خورد که از جمله آنها می‌توان به قورباغه، سونامی و هفت و نیم اشاره کرد.

درباره سریال «جنگل آسفالت» + عکس و حواشی

هم‌بازی‌شدن زوج‌های سینما در «جنگل آسفالت»

جنگل آسفالت، دومین همکاری مشترک نوید محمدزاده و فرشته حسینی است. اولین اثر مشترک این زوج در سریال قورباغه هومن سیدی بود.

ریما رامین‌فر و امیر جعفری دومین زوجی هستند که در این سریال مقابل یکدیگر بازی می‌کنند. این تقابل، برای کاربران در فضای‌های مجازی مثل اینستاگرام و شبکه x   (توییتر سابق) بسیار جذاب بوده و مورد توجه قرار گرفته است.

نظر کاربران فضای مجازی درباره «جنگل آسفالت»

سریال جنگل آسفالت در همین فرصت کوتاه موفق شده تا به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی تبدیل شده و طرفداران بسیاری را مجذوب خود کند که امیدواریم تا پایان داستان بتواند این سطح کیفیت را حفظ کند و مانند برخی از سریال‌ها بعد از یک شروع جذاب به داستانی ضعیف و بی‌محتوا تبدیل نشود.

در ادامه نظر مخاطبان درباره سریال جنگل آسفالت را در فضای مجازی می‌خوانیم:

یکی از کاربران فضای مجازی بر این باور است که جنگل آسفالت، با دو خانواده نوید محمدزاده و امیر جعفری به همراهی مریلا زارعی سریالی جذابی است.

درباره سریال «جنگل آسفالت» + عکس و حواشی

کاربر دیگری نیز نوشته است: این سریال بسیار با کیفیت  است و داستان جذابی دارد. نقش نوید محمدزاده در این سریال نیز تا کنون با همه نقش‌هایی که بازی کرده متفاوت است.

درباره سریال «جنگل آسفالت» + عکس و حواشی

درباره سریال «جنگل آسفالت» + عکس و حواشی

بعضی از کاربران بر این باورند که شروع سریال بسیار پر قدرت بوده است.

درباره سریال «جنگل آسفالت» + عکس و حواشی

درباره سریال «جنگل آسفالت» + عکس و حواشی

کاربر دیگری هم نوشته است: بازیگران این سریال ثابت شده هستند و تا کنون داستان پرقدرت بوده فقط امیدوارم مانند سریال‌های زخم‌کاری و یاغی نشود.

 

 

 

 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فردین
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
1
0
بسیار مسخره همشم پر افغانی
حامد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
0
0
باحضور دو خانواده وبازیگران پر قدرت در عرصه سینما بایدم سریالی پر مخاطب باشه انشاالله تا پایان کار؟؟؟
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
0
0
فکر نمیکنید فیلمنامه سریال جنگل اسفالت خیلی خیلی ضعیف و آب دوغ خیاری است و خیلی ضعیف است یا نه کارگردان نتونسته خوب از بازیگران بازی بگیرد؟؟ سریالهای زیادی را دیده ایم که اکثر همین بازیکنان در آن بازی کرده اند و خیلی طبیعی هم بازی کرده اند پس چرا بازی امیر جعفری و یا نوید محمدزاده و یا مثلا دختر امیر جعفری در سریال چنگی به دل نمیزند و اینقدر ضعیف بازی کرده اند؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->