گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

حمله به آمبولانس در جنوب استان کرمان تروریستی نبود

  • کد خبر: ۲۱۹۹۷۶
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
حمله به آمبولانس در جنوب استان کرمان تروریستی نبود
حمله به آمبولانس در جنوب استان کرمان تروریستی نبوده و اختلافات قبلی زمینه‌ساز وقوع این دو قتل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امید رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره به جزئیات حمله مسلحانه به یک آمبولانس خصوصی در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: این حمله مسلحانه در حوزه جیرفت اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با موضوع قبلاً یک پرونده در شهرستان عنبرآباد و یک پرونده در شهرستان رودبار تشکیل شده بود، گفت: یک متهم در ارتباط با این پرونده در زندان کهنوج بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه پرونده اولیه در حوزه رودبار بوده است، افزود: صبح امروز عده‌ای برای ملاقات با این متهم به زندان کهنوج می‌آیند که جلوی زندان کهنوج تیراندازی انجام می‌شود و ضاربان پس از تیراندازی فرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تیراندازی صبح امروز جلوی زندان کهنوج یک نفر مجروح شده که بیمارستان منتقل می‌شود، ادامه داد: پس از این اتفاق فرد مجروح با رضایت خودش از بیمارستان کهنوج ترخیص شده و با آمبولانس خصوصی در حال انتقال از بیمارستان کهنوج به جیرفت بود که این اقدام مسلحانه رخ می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه حمله مسلحانه به آمبولانس در حوزه جیرفت انجام شده است، گفت: ضاربین این اقدام مسلحانه نیز در حوزه قضائی کهنوج نیستند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->