وقوع ۶۸ حادثه در پی وزش باد و بارش باران در مشهد(۲۰ اردیبهشت) وزش باد شدید در مشهد باعث جدا شدن ورق‌های کامپوزیت نمای یک هتل شد ۴۳ نقطه از مشهد درگیر آب گرفتگی شد | حجم بارش در مشهد به ۱۳ میلی‌متر رسید (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد مثل دبی نشد! | بارش شدید باران خللی در پروازها ایجاد نکرد راه‌آهن مشهد: مسافران زمان‌بندی برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن را در نظر بگیرند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰ دقیقه‌ تلاش آتش نشانان برای نجات دو جوان کارتن خواب از سیلاب کال خیام + عکس شهردار مشهد: ۶ هزار نیروی خدمات شهری مشغول فعالیت هستند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم رفع ۴۰ مورد آب‌گرفتگی درپی بارش‌های اخیر در مشهد + فیلم (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) در تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت | اجرای بیش از ۳۰ برنامه ویژه برای دهه کرامت در مشهد + فیلم اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه ادب و حماسه | همایش علمی «حکیم توس» در مشهد برگزار می‌شود آغاز جشن‌های دهه کرامت در مشهد | مدیریت شهری با فضاآرایی شهری به استقبال این دهه می‌رود بوستان‌های وکیل‌آباد و چهل‌بازه مشهد تعطیل شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال قانون ۳ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۴ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تا ۴۸ ساعت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار فرماندار مشهد به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای آمادگی مقابله با طوفان و بارش باران شدید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار بارش سنگین و‌ پرحجم طی پنجشنبه در خراسان رضوی و مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مشهد آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد 
سرخط خبرها

تاکید عضو شورای شهر مشهد بر تقویت اقتصاد گردشگری این کلانشهر

  • کد خبر: ۲۲۰۱۴۷
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
تاکید عضو شورای شهر مشهد بر تقویت اقتصاد گردشگری این کلانشهر
عضو کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: توجه به موضوعاتی چون اقتصاد گردشگری و رویدادهایی در این خصوص، لازمه‌های شهر مشهد هستند که شرکت گردشگری شهرداری باید مورد توجه قرار دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی با اشاره به بازدید اخیر خود از ارتفاعات جنوب و کمربند سبز شهر مشهد، اظهارکرد: با توجه به تشرف سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و ۴ میلیون زائر خارجی به مشهد و نگاه ویژه‌ای که شورای ششم در حوزه افزایش حضور زائر دارد، تاکید داریم تا در موضوع گردشگری از تمام ظرفیت‌های ویژه و بالقوه شهر در این بخش استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از این ظرفیت‌ها، شرکت «گردشگری هفت حوض» بود که با توجه به نگاه شورای ششم به گردشگری نام این شرکت به «توسعه گردشگری شهرداری مشهد» تغییر کرد و هفت حوض نیز یکی از بخش‌های ذیل این شرکت شد.

عضو کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه برنامه‌های گردشگری برای این شرکت تدوین می‌شود، اظهارکرد:در این راستا، طرح جامع هفت حوض مشهد و ظرفیت‌های تفریحی و شهربازی فعال خواهد شد.

حسامی ادامه داد: امسال اجرای بخشی از برنامه‌ها مانند زیپ لاین و موضوعات گردشگری و اقامتی در منطقه ویژه هفت حوض پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی از این پروژه‌ها در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شده و توسط شورای اسلامی شهر کمیسیون اقتصادی تصویب و از سوی شرکت توسعه گردشگری عملیاتی خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه معتقدیم این شرکت می‌تواند ظرفیت‌های بسیاری را در افق برنامه‌های خود ببیند، خاطرنشان کرد: البته در این دوره بخشی از این برنامه‌ها اجرایی خواهد شد.

حسامی ادامه داد: در این بازدید، بسیاری از زیرساخت‌های شرکت را مشاهده و بررسی کردیم و امیدواریم بتوانیم با تصویب لوایحی که از سوی شهرداری و شرکت به شورای شهر ارائه می‌شود، بتوانیم در حوزه اقتصاد رویداد و اقتصاد گردشگری که لازمه شهر مشهد است، اقدامات خوبی را ببینیم.

تاکید بر تقویت ظرفیتهای گردشگری مشهد جهت تحقق بودجه شهرداری

حسامی گفت: امسال برای شهرداری مشهد بودجه ۵۶ هزار میلیاردی تومانی پیش بینی شده است که باید برای تحقق آن حتما از ظرفیت‌های اقتصادی و مشارکتی استفاده کنیم.

وی افزود: در همین راستا مدیران شرکت گردشگری باید ارتباط خوبی را با سرمایه‌گذرانی که در مشهد و خارج از آن هستند برقرارکنند تا بتوانند از این طبیعت بکری که در ارتفاعات جنوب وجود دارد استفاده کرده و ظرفیت‌های اقتصادی را فعال کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: امیدواریم امسال سال شکوفایی شرکت توسعه گردشگری بوده و در این راستا شورای شهر نیز از اقدامات این شرکت حمایت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->