ویدئو | وقتی خواننده‌های مطرح کشور برای امام رضا(ع) می‌خوانند ویدئو | گل‌آرایی حرم مطهر رضوی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ویژه برنامه‌های حرم مطهر در شب میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت + جزئیات شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س) حضرت معصومه (س) مظهر یک دختر اجتماعی در معنای دینی و اسلامی مشهدالرضا(ع)، میزبان همایش ملی «رویش امید» | رحیم‌پور ازغدی: حقوق زن و کودک، بزرگ‌ترین خط قرمز اسلام است  عطر شادی در بهشت هشتم پیچیده است | آغاز جشنی به بزرگی کرامت امام مهربانی‌ها + تصاویر رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت + فیلم و عکس حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) برکتی به نام دختر | آنچه باید درباره شأن دختران در باور‌های دینی بدانیم طوفان به تاسیسات برق در مشهد و دو شهرستان خراسان رضوی خسارت زد نشست هم‌اندیشی کمیته علمداران شورای هیئات مذهبی مشهد برگزار شد مروری بر جایگاه و نقش زنان مسلمان در تاریخ صدر اسلام
سرخط خبرها

تشییع پیکر مطهر شهدای امنیت در نقاط مختلف کشور + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۰۲۹۲
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
تشییع پیکر مطهر شهدای امنیت در نقاط مختلف کشور + فیلم
حمله تروریستی چند روز گذشته در راسک به همت و رشادت سپاه پاسداران و هموطنانمان بار دیگر نقشه‌هایشان نقشه برآب شد و چند تن از هموطنانمان در این حمله بی‌رحمانه به شهادت رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، نقشه‌های شوم دشمنان ایران تمامی ندارد و هرروز روی دیگر سکه خود را نشان ما می‌دهند، حمله تروریستی چند روز گذشته در راسک به همت و رشادت سپاه پاسداران و هموطنانمان بار دیگر نقشه‌هایشان نقشه برآب کرد و چند تن از هموطنانمان در این حمله بی‌رحمانه به شهادت رسیدند که امروز در نقاط مختلف کشور تشییع می‌شوند.

پیکر مطهر شهید زاهدی، عصر روز گذشته وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان شد و مورد استقبال فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مسئولان ارشد استان اصفهان قرار گرفت.

پیکر شهید زاهدی سپس به محله رهنان اصفهان و محل تولد این شهید انتقال پیدا کرد و مردم این شهر در مصلی نماز جمعه، با این شهید وداع کردند.

در ساعت‌های پایانی شب، پیکر مطهر شهید زاهدی به گلستان شهدای اصفهان آمد تا مردم اصفهان با او و در میان همرزمان شهیدش وداع کنند.. همچنین، پیکر شهید صالحی روزبهانی از محل میدان قیام تا گلزار شهدا بر روی دستان مردم شهیدپرور لرستان تشییع خواهد شد.

شهید سید علی صالحی روزبهانی متولد ۱۳۷۸/۹/۱۱ در شهرستان بروجرد، جزو کادر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و متاهل بود که ۱۳ فروردین ماه در راه دفاع از مظلوم و حریم حرم اهل بیت علیه السلام براثر حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست به سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران به فیض شهادت نائل گشت.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->