اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است
سرخط خبرها

ادعای رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد: فعلا منتظر ارزان شدن طلا نباشید

  • کد خبر: ۲۲۰۳۴۹
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
ادعای رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد: فعلا منتظر ارزان شدن طلا نباشید
رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد در خصوص قیمت طلا، سکه و ارز توضیحاتی ارائه کرد.

یوسف تقی‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص قیمت طلا، سکه و ارز در بازار فعلی اظهار کرد: با توجه به افزایش انس جهانی طلا دلار در داخل افزایش پیدا کرد، این افزایش قیمت دلار موجب شد که قیمت طلا نیز افزایش یابد. اگر قیمت دلار دولتی را کاهش دهند به دنبال آن قیمت طلا ریزش خواهد داشت.

وی افزود: هم اکنون اگر بانک مرکزی دلار را وارد بازار کند قیمت آن کاهش می‌یابد چرا که انس جهانی طلا بر اساس ارز آزاد محاسبه می‌‎شود، همین امروز قیمت طلا ۳۶ هزار تومان کاهش یافت، در حالی که انس جهانی طلا افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد تاکید کرد: اگر روال فعلی ادامه داشته باشد دلار بالای ۷۰ هزار تومان و طلا بالای ۴ میلیون تومان خواهد بود و از طرفی رکود حاکم بر بازار طلا ادامه‌دار خواهد بود. رکود بازار طلا در حال حاضر به نحوی است که اگر فروشگاه‌ها بسته باشد بهتر است. با نوسانات موجود طلافروشان نیز متضرر می‌شوند چرا که از قیمت طلا جا می‌مانند.

تقی‌زادگان در خصوص حباب سکه گفت: حباب همیشه بوده و خواهد بود، اگر بانک مرکزی سکه را با تاریخ ۱۴۰۳ ضرب کند حباب آن شکسته و مردم متضرر می‌شوند، اما ضرب سکه با تاریخ ۱۳۸۶ تاثیر بسیاری بر حباب سکه ندارد. از طرفی بانک رفاه نباید در فرابورس سکه خرید و فروش کند.

وی در نهایت تاکید کرد: با این روال قیمت طلا افزایشی خواهد بود و فعلا کاهش نخواهیم داشت، هم‌اکنون طلا با قیمت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->