سرخط خبرها

شمسایی در تایلند به دنبال طلسم شکنی

  • کد خبر: ۲۲۱۳۷۸
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
شمسایی در تایلند به دنبال طلسم شکنی
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا در تایلند به دنبال طلسم شکنی و قهرمانی است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال ایران اواخر فروردین ماه در تایلند رقابت خود را با دیگر تیم‌های آسیایی برای رسیدن به قهرمانی جام ملت‌های آسیا آغاز خواهد کرد.

تیم ملی فوتسال ایران درحالی گام به این رقابت مهم خواهد گذاشت که اخیرا تیم ملی فوتسال در تونمنت تایلند به نتیجه مطلوب نرسید و از رسیدن به قهرمانی باز ماند و مراکش بود که درنهایت بالاتر از ایران به قهرمانی دست یافت.

در ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۱ نیز تیم ملی فوتسال ایران با مربیگری وحید شمسایی در بازی نهایی جام ملت‌های آسیا به تیم ملی فوتسال ژاپن باخت و به مقام نایب قهرمانی رسید.


این دو شکست، اما انگیزه خاصی برای سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ایجاد کرده تا شاید این بار در جام ملت‌های آسیا طلسم شکنی کرده و اولین جام را به چنگ آورند.

شمسایی می‌داند که اگر در جام ملت‌های آسیای پیش رو نیز جامی به دست نیاورد آینده کاری‌اش در تیم ملی به مخاطره خواهد افتاد به همین دلیل او در پی دستیابی به جام قهرمانی است تا کفه ترازو را به سمت و سوی خود سنگین کرده و جام قهرمانی را به چنگ آورد.

بدون شک اگر شمسایی و شاگردانش در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی دست یابند، جایگاه آقای سرمربی در تیم ملی فوتسال ایران محکم خواهد شد، اما اگر دوباره ناکامی دیگری حاصل شود، آینده کاری شمسایی در تیم ملی قدری مبهم خواهد بود.

شمسایی در قامت سرمربی در رده باشگاهی جام قهرمانی را بارها در دست لمس کرده و به عنوان بازیکن نیز به دفعات به این مهم رسیده است اما تا کنون در قامت سرمربی تیم ملی فوتسال جامی به چنگ نیاورده است.

باید دید آقا وحید که با انگیزه بسیاری گام به این رقابت گذاشته در جام ملت‌های آتی آیا صاحب جام قهرمانی خواهد شد یا خیر؟!

لازم به ذکر است که شمسایی و بازیکنان تیم ملی به تازگی در مشهد در جوار بارگاه امان خوبان امام رضا(ع) حاضر شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->