نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلوکورزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

بی‌غم: بلاتکلیفی به فوتبال خراسان رضوی ضربه زده است

  • کد خبر: ۲۲۱۵۸۶
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
بی‌غم: بلاتکلیفی به فوتبال خراسان رضوی ضربه زده است
پیشکسوت فوتسال خراسان رضوی گفت: بلاتکلیفی همیشه ضربه‌زننده است. هیات فوتبال باید هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی خارج شود.

حمید بی‌غم در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به آسیب‌های تاخیر یک ساله برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بلاتکلیفی همیشه ضربه‌زننده است. در هرکاری که بلاتکلیفی وجود داشته باشد، خواه‌ناخواه آسیب به وجود خواهد آمد.

وی افزود: پیشکسوت فوتسال خراسان رضوی تصریح کرد: ما به لحاظ نیروی انسانی هیچ کم و کسری در خراسان رضوی نداریم، در حال حاضر بهترین‌های فوتسال ایران و آسیا از خراسان رضوی و مشهد هستند. به عنوان یک عضو ورزشی در این استان از آقای تاج فیروز، مدیرکل ورزش‌و‌جوانان تقاضا دارم هیات فوتبال خراسان رضوی را هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی خارج کند.

بی‌غم خاطرنشان کرد: چهره‌های سرشناس در روابط بیرون از مشهد خیلی تاثیرگذار هستند. این چهره‌ها می‌توانند به فوتبال و فوتسال خراسان رضوی کمک کنند. امیدوارم کسی که هم و غمش فوتبال و فوتسال این استان است، سر کار بیاید.

وی در خصوص آسیبی که به فوتبال و فوتسال شهرستان‌ها از بلاتکلیفی برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی وارد می‌شود، گفت: در حال حاضر به لحاظ ورزشی افت زیادی کرده‌ایم. تیم نداشتن در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو به فوتبال ما ضربه می‌زند. مگر کدام یک از جوانان که به یک جایی در این فوتبال می‌رسند از طبقات بالا جامعه هستند؟ تمام آنها از طبقه پایین جامعه هستند. این جوانان باید بتوانند در وهله نخست حقشان را در شهر خودشان بگیرند و سپس در تیم‌های دیگر بازی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->