سرخط خبرها

لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند

  • کد خبر: ۲۲۲۶۴۸
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند
مارتین اسکورسیزی فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا را با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس می‌سازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مارتین اسکورسیزی در نهمین دهه عمر علاوه بر فیلمی درباره عیسی مسیح (Life of Jesus)، در حال برنامه‌ریزی برای کارگردانی یک فیلم بیوگرافی برای «فرانک سیناترا» است. «ورایتی» گزارش داده است که «لئوناردو دی‌کاپریو» در این فیلم نقش سیناترا و «جنیفر لارنس» نقش همسر او «ایوا گاردنر» را بازی خواهند کرد. انتظار می‌رود سونی پیکچرز امتیاز پخش این فیلم را خریداری کند.

اسکورسیزی در دهه ۲۰۰۰ این فیلم را در دست ساخت داشت و جان تراولتا قرار بود نقش سیناترا را بازی کند و فیل آلدن رابینسون نویسنده فیلمنامه باشد. در سال ۲۰۱۷، اسکورسیزی از این پروژه کناره‌گیری کرد و به تورنتو سان گفت: نمی‌توانیم بسازیمش. فکر می‌کنم بالأخره تمام شد. [نمایندگان سیناترا]موافقت نمی‌کنند. اگر دوباره راهی باز شد هستم.

اسکورسیزی در آن زمان گفته بود فیلمش ترکیبی از «رفقای خوب» (Goodfellas) و «هوانورد» (The Aviator) خواهد بود و فراز و نشیب زندگی خواننده را روایت می‌کند، اما خانواده سیناترا با او درباره نمایش آن فراز و نشیب اختلاف نظر پیدا کردند. «تینا سیناترا» دختر خواننده و بازیگر آمریکایی در حال حاضر اموال و دارایی‌های پدرش را مدیریت می‌کند.

فیلمساز گفته بود: برخی مسائل برای خانواده دشوار است، و من کاملاً درک می‌کنم. اما اگر انتظار دارند من این فیلم را بسازم، نمی‌توانند مانع برخی مسائل شوند. مشکل این است که این مرد بسیار پیچیده بوده. همه پیچیده‌اند –، اما سیناترا به‌ویژه پیچیده بود.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->