پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی

  • کد خبر: ۲۲۲۶۷۱
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرچقدر مدیریت شهری در حوزه فرهنگی ورود کند، توانسته برای خود ظرفیت‌سازی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرویز سروری در  نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: مدیریت شهری دنبال این است که فرصت‌های موثری را براساس نیاز‌های مردم ایجاد کند.

وی افزود: مسئله دین نیاز اساسی مردم است و ما نمی‌توانیم به آن بی‌توجه باشیم. در واقع دین به مدیریت شهری نیز کمک‌های بسیاری کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: وجود مضجع شریف امام‌رضا(ع) فرصت مناسبی برای مردم کل ایران است که باید از وجود ایشان در راستای خدمت مناسب به مردم استفاده حداکثری توسط مدیریت انجام شود.

سروری خاطرنشان کرد: یکی از ابتکارات موثر جمهوری اسلامی، تبدیل موضوعات نشاط اسلامی به یک برنامه مفصل است و توانسته تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند.

او ادامه داد: هرچقدر مدیریت شهری در حوزه فرهنگی ورود کند، توانسته برای خود ظرفیت‌سازی کند تا در مسیر رفع محرومیت و ایجاد نشاط مردم گام موثری بردارد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: در روز ولادت حضرت معصومه(س) اردو‌هایی برای دختران پیش‌بینی کرده‌ایم و این برنامه در شهر‌های نزدیک به قم نیز انجام خواهد شد و امیدوارم که برنامه معرفتی خوبی را برای دختران ایران با محوریت شهر قم برگزار کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز، پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->