روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار استان قم با حضور رئیسی افتتاح شد
سرخط خبرها

یوم‌الفتح یاران حاج‌قاسم

  • کد خبر: ۲۲۳۱۲۹
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
یوم‌الفتح یاران حاج‌قاسم
نمایش بخش بسیار کوچکی از توان نظامی و دفاعی ملت ایران و ناتوانی پدافند چندلایه و ترکیبی دشمنان و شکست سامانه‌های دفاعی اسرائیل و مجموع ابرقدرت‌های پوشالی حامی او، بزرگ‌ترین رسوایی تاریخی برای این رژیم تجاوزگر و نامشروع و هم‌پیمانانش بود.

یوم‌ا... فتح و ظفر یارانِ حاج‌قاسم و سپاه مقتدر و سرافراز ما در عملیات راهبردی وعده صادق و سیلی فراموش‌نشدنی این دلاورمردان انقلابی به رژیم خبیث و جنایت‌کار و کودک‌کش صهیونیستی بهترین تنبیه در مسیر نابودی این غده سرطانی بود. اکنون که پس از شرارت‌های مکرر این رژیم سفاک اعم از جاسوسی، ترور، جنگ و شش ماه نسل‌کشی مستمر کودکان و زنان و مردم غزه، شناسنامه رژیم بی‌ریشه و جعلی اسرائیل هیچ نقطه سفید و روشنی نداشته و افکار عمومی و ازجمله جامعه وسیع دانشگاهی در کشور خواستار انتقام ملت ایران از صهیونیست‌ها شدند، این عملیات از هر منظری سراسر اقتدارآفرین و پیروزمندانه بوده است.

نمایش بخش بسیار کوچکی از توان نظامی و دفاعی ملت ایران و ناتوانی پدافند چندلایه و ترکیبی دشمنان و شکست سامانه‌های دفاعی اسرائیل و مجموع ابرقدرت‌های پوشالی حامی او، بزرگ‌ترین رسوایی تاریخی برای این رژیم تجاوزگر و نامشروع و هم‌پیمانانش بود که آبرو‌ و حیثیتشان را بر باد داد. این موفقیت یکی از مظاهر پیروزی نهایی جبهه حق علیه جبهه باطل و تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران بود که تسکینی بر مطالبه بحق مردم غیور ایران و مرحمی بر رنج‌های مردم مظلوم فلسطین و آغاز انتقام سختِ خون شهدای عزیزِ جبهه مقاومت بود. 

باوجود نبوغ دفاعی و فناوری‌های نظامی هوشمند و بالفعل ما که برای مقابله با هر دشمنِ متجاوزی کمرشکن و نابودگر است، اتصال این مردم به مسیر الهی و عنایت چهارده‌معصوم علیهم‌السلام برگ برنده‌ای است که جوانان انقلابی ما را ترغیب می‌کند این دانش و سپر قدرتمند دفاعی و فناوری‌ها و نوآوری‌های پیشرفته و پیچیده موردنیاز آن را هر لحظه تقویت کنیم و ارتقا دهیم. 

امروز رمز موفقیت ملت فهیم ایران در همدلی، اتحاد، وحدت کلمه و پیروی از اوامر داهیانه و فرمان هوشمندانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است که دستاورد آن افتخارآفرینی و ارزش‌آفرینی و تحقق اهداف و فتح قله‌ها و حل مشکلات با مشارکت مردم و جوانان است و این وعده صادقی است که نمونه آن را در عملیات غرورآفرین اخیر دیدیم. درحقیقت مهم‌تر از خود این ضرب‌شست نظامی به دشمن، تبیین پیام‌ها و پیامد‌های ناشی از آن برای صدور گفتمان انقلاب اسلامی است که حاوی و نشانگر عمل‌گرایی، نقطه‌زنی، اقتدار، اتحاد و صد‌ها پیام دیگر در عرصه جهانی است.

جامعه آگاه دانشگاهی و زیست‌بوم علم و فناوری خود را حامی این حماسه ملی می‌داند و همواره رهرو راه شهدای والامقام انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای شاخص علم و فناوری خواهد بود و مراتب تبریک، خوش‌حالی و قدردانی خویش را از رزمندگان مقتدر ایران و جبهه مقاومت اعلام می‌دارد.

ما معتقدیم استفاده از توان و استعداد نخبگان دانشگاهی و شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان می‌تواند به تقویت و ارتقای منافع معادلات کشور در نظام بین‌المللی در ابعاد مختلف کمک شایانی کرده و رتبه و آبروی ایران را در شاخص‌های بین‌المللی سرآمدتر از قبل کند و جوانان و نخبگان این مرز‌و‌بوم با همت بلند و جانانه پای‌کار هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->