«گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد! دورهمی هنرمندانه نسل جوان |  برپایی نمایشگاه نقاشی «پیرامون» در  گالری هنگام حضور در  جشنواره‌ها برای پیشرفت لازم است، ولی کافی نیست آواز پرنده‌های صبح (۲) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز رسمی فعالیت‌های حوزه نشر در حوزه هنری خراسان رضوی|۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود کتاب خوب یعنی تراول! گزارشی از نمایشگاه گروهی «به رنگ زیارت» در نگارخانه رضوان سریال جدید «رخنه» از امشب پخش می‌شود (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فصل دوم سریال «افعی تهران» ساخته می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۲۳۱۶۸
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
فصل دوم سریال «افعی تهران» ساخته می‌شود؟
جواد فرحانی، تهیه‌کننده سریال «افعی تهران»، گفت: قطعاً این سریال ظرفیت آن را دارد تا به فصل دوم برسد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد فرحانی تهیه‌کننده سریال «افعی تهران» در گفتگو با محمدحسین امیدی، مجری «استودیو هشت» در رادیو نمایش، درباره سریالش که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود، گفت: این اولین سریال پیمان معادی در ایران است؛ چون او در خارج از کشور در سریالی بازی کرده که متعلق به اچ‌بی‌او بود.

وی با اشاره به ساخت فصل‌های بعدی این سریال با توجه به استقبال مخاطب بیان کرد: در پلتفرم کارکردن شرایط خود را می‌طلبد. آقای معادی هم فقط در ایران کار نمی‌کند و شاید تنهابازیگر بین‌المللی سینمای ایران است که هم‌زمان که در کشور فعالیت می‌کند، تعهداتی هم در خارج از ایران دارد.

فرحانی اضافه کرد: باید شرایط را سنجید. قطعاً سریال «افعی تهران» این ظرفیت را دارد تا به فصل دوم برسد، اما باید دید در شرایط کنونی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به هر حال، سریال‌سازی در ایران بسیار سخت شده و ساخت فصل‌های بعدی کار‌ها باید همراه با کیفیت باشد که خاطره خوبی که از فصل اول کار به وجود آمده است، باقی بماند. در واقع جاودانه‌ماندن اثر مهم‌تر است.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: نوعی مهندسی در این سریال وجود دارد که بتواند در هر قسمت اوج و فرودی داشته باشد و مخاطب را جذب کند؛ مثلاً می‌توان گفت قسمت هشت یکی از بهترین قسمت‌های «افعی تهران» است.

وی درباره لزوم تنوع در فضای پلتفرم‌ها عنوان کرد: «افعی تهران» به نظرم جریان سریال‌سازی را عوض خواهد کرد. پلتفرم می‌تواند مثل یک سوپرمارکت بوده و باید تنوع داشته باشد؛ به نوعی یک سبد کالا باشد تا کسی که اشتراک خریداری می‌کند، بتواند پروژه‌های مختلف را ببیند.

وی که تهیه‌کنندگی سریال «غریبه» را هم برعهده دارد، در‌این‌باره گفت: من هم‌زمان سریالی هم در تلویزیون می‌سازم که «غریبه» نام دارد و یک عاشقانه پلیسی است که تاکنون در تلویزیون عاشقانه پلیسی ساخته نشده است.

فرحانی درباره تولید این سریال بیان کرد: کارگردانی این سریال برعهده سروش محمدزاده است که این روز‌ها با بقیه تیم در ترکیه در حال ادامه تصویربرداری سریال هستند. «غریبه» هم کار خیلی خوبی خواهد شد و تصمیم‌گیری برای زمان پخش و شبکه با سیمافیلم است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->