برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید
سرخط خبرها

بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری‌دادن دختر هجده‌ساله در پایتخت (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۳۱۷۳
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری‌دادن دختر هجده‌ساله در پایتخت (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: عامل اغفال یک دختر هجده‌ساله در شمال شهر تهران دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولی‌پور گودرزی با اعلام این خبر، اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال و درپی گم‌شدن دختری حدوداً هجده‌ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان آن، پدر فرد گم‌شده با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت که دختر هجده‌ساله‌اش حدود هشت ماه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی داشت، دوست شد و اصرار داشت تا با او ازدواج کند، اما پس از آنکه با مخالفت شدید خانواده‌ ما مواجه شد، یک روز به بهانه‌ رفتن به سوپرمارکت از خانه خارج شد و دیگر بازنگشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد گم‌شده به همراه مرد جوان از خانه فرار کرده و آن‌ها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی، مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت. پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه دختر هجده‌ساله به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی، هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، دختر جوان  تحویل خانواده‌اش داده شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

ولی‌پور گودرزی در پایان به جوانان و نوجوانان توصیه کرد که خانواده امن‌ترین محیط برای بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هاست و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->