سرطان تخمدان؛ یکی از علل شایع مرگ و میر زنان نقش مهم ماما در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ویدئو | گفتگوی آزاد با دختران در خودرو ون پلیس زنان با ورزش در میانسالی می‌توانند سال‌های بدون فعالیت خود را جبران کنند چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟ گذری بر تاریخ مامایی در ایران | قصه قابله روسی در مشهدِ یک قرن پیش ۱۵ هزار زوج مشهدی امسال در طرح «باهم» ثبت‌نام می‌شوند حواشی یک بازی و توهین به زنان کام همه را تلخ کرد | روز سیاه فوتبال سابقه شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه ۴۰ برمی‌گردد شاخصه‌های سبک زندگی مشترک از منظر امام صادق (ع) معرفی کتاب | حسنیه در دربار هارون، شرح مناظرات بانویی از شاگردان امام صادق(ع) بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟ ممنوعیت حجاب برای زنان مسلمان فرانسوی در المپیک پاریس چرا زنان بعد از یائسگی دچار بی اختیاری ادرار می‌شوند؟ دست‌هایی که بوی خیر می‌دهند موقوفات زنان از صفویه تا قاجار در مشهد ویدئو | زنان و دختران، قربانی‌های روابط بی حد و مرز آزادی جنسی سوء استفاده از کودکان را در تبلیغات ممنوع کنید پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان کدام‌اند؟ این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد
سرخط خبرها
آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار معاونت زنان است

آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار معاونت زنان است

  • کد خبر: ۲۲۳۹۶۳
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب، کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بودتا آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.