اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

حال ناخوش کشتی مشهد

  • کد خبر: ۲۲۴۰۲۲
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
حال ناخوش کشتی مشهد
رییس هیئت کشتی مشهد:آمده ام تا کشتی را از روزمرگی خارج کنیم

علی یعقوبی | شهرآرانیوز، مهرماه ۱۴۰۱ بود که اسماعیل حسن زاده به عنوان رییس جدید کشتی معرفی شد و خیلی این اتفاق را مثبت ارزیابی می‌کردند و به نفع کشتی خراسان می‌دانستند. خیلی‌ها معتقد بودند که او بواسطه برخودار بودن از بنگاه اقتصادی قوی و حمایت‌های علیرضا دبیر می‌تواند تحولی در کشتی ایجاد کند. اما حالا نه تنها شکل و فرم کشتی استان عوض نشده بلکه شاکله آن هم پاشیده و در ردیف هیئت‌های ورزشی که اسم و رسم دار نیستند هم قرار گرفته است. هر چند که اتفاقات خوبی هم رقم خورده و بعضا شاهد افتخار آفرینی تک ستاره‌هایی در سطح کشتی کشور هستیم که آن هم برامده از تلاش و کوشش خود کشتی گیران بوده است. اما در مجموع حال کشتی استان ناخوش است و این ناخوشی هم گلایه شدید علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی را هم در پی داشته است و آن چیزی که مدنظرش برای کشتی خراسان بوده، برآورده نشده است.

او در مجمع انتخابات کشتی خراسان رضوی اعلام کرده بود که " کشتی خراسان باید به اوج خودش بازگردد و هیات کشتی استان باید از تمام ظرفیت اعضاء مجمع استفاده کند. "، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده و با بکارگیری افرادی ضعیف، جایگاه کشتی را هم زیر سوال بردند؛ لذا در پی این مسئله و اتفاقات ناگواری که رخ داده، رییس فعلی کشتی استان و علیرضا دبیر از یک پیشکسوت درخواست کردند تا کشتی خراسان را از این حالت روزمرگی دربیاورد که بلکه در آینده شاهد تغییر وتحول باشیم. جواد رایینی از پیشکسوتان به نام کشتی استان است که سابقه مدیریت طولانی در این ورزش را هم دارد و حالا در مسئولیت جدید بدنبال تحول آفرینی است. او که به عنوان رییس هیئت کشتی مشهد معرفی شده است، در این باره به خبرنگار ما گفت: کشتی خراسان رضوی سال‌های متمادی است که چیزی برای عرض اندام ندارد و باید همه دست به دست هم دهیم تا این ورزش را از نو بسازیم و با بضاعتی که داریم بتوانیم بار دیگر در کشور عرض اندام کنیم. وی افزود: با درخواست اسماعیل حسن زاده رییس فعلی هیئت کشتی استان و با تایید علیرضا دبیر این مسئولیت را قبول کردم تا با کمک خانواده کشتی و مربیان بار دیگر بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. کشتی استان اسیر اختلافات زیادی شده است و با وجود کشمکش‌های فراوان و نبود همدلی باعث شده تا این ورزش به سمت و سوی خوبی پیش نرود؛ لذا در این مسیر نیازمند اتحاد و همدلی هستیم تا در کنار هم شاهد اتفاقات خوبی باشیم. وی خاطر نشان کرد: کشتی خراسان بضاعت و استعداد‌های زیادی دارد که باید به آنها توجه شود و انگیزه لازم برای تمرین را داشته باشند. کشتی ورزشی است که نیاز به زمان دارد تا یک کشتی گیر به دوران طلایی برسد. اما در یک دهه اخیر این فرصت را از دست داده ایم و نتوانستیم اقدام قابل قبولی انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->