رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار با معرفی ۷ طرح فناورانه در مشهد برگزار می‌شود اعلام جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی قالیباف: موضوع اتباع و سامان‌دهی آن‌ها یک موضوع جدی است + فیلم اسلامی: گفتگو‌های سازنده‌ای با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم پیشنهاد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تداوم همکاری با ایران ختم رسیدگی به پرونده امیر تتلو | متهم: می‌خواستم برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کنم رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی + فیلم نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟ دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم روی آنتن می‌رود چهارمین حمله مقاومت عراق به یک پایگاه رژیم صهیونیستی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به غرب رفح پنج شهید برجای گذاشت + فیلم (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) المیادین جزییات موافقت حماس با طرح آتش بس پیشنهادی را منتشر کرد آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح دبیرکل اتحادیه عرب: اسرائیل برای رفح نقشه شومی دارد حمله پهپادی دیگر مقاومت عراق به اهداف اسرائیلی؛ این‌بار جولان اشغالی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس

  • کد خبر: ۲۲۴۳۵۷
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس
دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی ها و قطع ارتباط با دانشگاه های رژیم صهیونیستی در دو شهر لندن و کاونتری تظاهرات کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه خبری سی ان ان نوشت: دانشجویان در مقابل دانشگاه کالج لندن (UCL) در اعتراض به ارتباط این دانشگاه با مؤسسات دانشگاهی رژیم اسرائیل تجمع کردند.

یک ویدئو، جمعیتی از دانشجویان را در خارج از محوطه اصلی این دانشگاه در خیابان «گوور» واقع در مرکز لندن نشان می دهد که پلاکاردهایی را در حمایت از فلسطین حمل می کردند.

گروه «اقدام برای فلسطین» دانشگاه کالج لندن سازماندهی این اعتراضات را برعهده داشت.

امناغفار (Amna Ghaffar) سخنگوی این گروه در مصاحبه با شبکه خبری اسکای نیوز گفت دانشگاه های انگلیس بیشتر رویکرد «سرکوب» اعتراضات را تاکنون بکار بسته اند.

این فعال حامی فلسطین افزود: گروه متبوعش تاکید دارد که همکاری تحقیقاتی دانشگاه با شرکت های تسلیحاتی در تامین نظامی ارتش رژیم اسرائیل مسئول است.

وی همچنین از همکاری دانشگاه کالج لندن با دانشگاه تل آویو که رابطه نزدیکی با ارتش اسرائیل دارد، انتقاد کرد.

دانشجویان دانشگاه وارویک (Warwick) انگلیس نیز امروز جمعه در حمایت از فلسطین تظاهرات کردند. مسئولان این دانشگاه مدعی اند از تظاهرات سازمان دهی شده توسط ائتلاف «حمایت از فلسطین» دراین دانشگاه که متشکل از ائتلافی از سازمان های دانشجویی و پرسنل دانشگاه است، مطلع بوده اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->