تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد
سرخط خبرها

گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز

  • کد خبر: ۲۲۴۴۸۴
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز
اخیرا برخی دلایل که به خاطر آن خودروسازان گارانتی را باطل‌ می‌کنند، اعلام شده است. این دلایل آن قدر عجیب و غریب اند که انگار خودروسازان علاوه بر خودروسازی وارد عرصه طنزسازی هم شده اند.

اخیرا برخی دلایل که به خاطر آن خودروسازان گارانتی را باطل‌ می‌کنند، اعلام شده است. این دلایل آن قدر عجیب و غریب اند که انگار خودروسازان علاوه بر خودروسازی وارد عرصه طنزسازی هم شده اند. مثلا می‌دانستید اگر روکش صندلی را عوض کنید کلِ گارانتی صندلی باطل می‌شود و برچسب شیشه دودی هم اگر بزنید باعث دود شدن گارانتی شیشه بالابر و کلیدهایش می‌شود.

حتی استفاده از کف پوش باعث می‌شود گارانتی صندلی ها، سیستم کلاچ و گیربکس درجا باطل شوند، چون از نظر آن‌ها ضخامت کف پوش، مانع از گرفتن کامل پدال کلاچ می‌شود و همین موضوع می‌تواند باعث خرابی گیربکس شود. البته خوشبختانه ابطال گارانتی از سوی خودروساز‌ها فقط در همین حد است و مثلا باعث ابطال گارانتی لوازم خانگی یا مثلا گوشی گارانتی دار شما نمی‌شود. 

اگر خودروساز‌ها با همین فرمان جلو بروند با اتفاقات زیر هم، گارانتی باطل می‌شود: اگر خودرویتان را تحویل گرفتید ولی برایش اسپند دود نکنید گارانتی باطل است، چون اجازه داده اید بقیه ماشینتان را چشم بزنند. 

اگر هنگام سفر روی صندلی عقب دراز کشیدید گارانتی صندلی عقب باطل می‌شود،  چون صندلی مخصوص نشستن است نه دراز کشیدن.

اگر در آینه بغل که کاربردش دیدن ماشین‌های پشت سر است، مو‌های جلو سرتان را درست کنید گارانتی آینه بغل ابطال می‌شود.

آروغ و سکسکه و عطسه و سرفه در هنگام رانندگی نیز، چون ممکن است باعث اختلال در سیستم تعلیق و کمک فنر‌ها بشود موجب ابطال گارانتی می‌شود.

اگر در جایی غیر از نمایندگی‌ها لاستیکتان را باد کنید به دلیل وارد شدن باد ناشناس و با هویت نامعلوم، لاستیک‌ها از گارانتی خارج می‌شوند. 

اگر پشت سر ماشین عروس بروید و بوق بوق کنید گارانتی فرمان شما که بوق رویش نصب است باطل می‌شود.

اگر افسر راهنمایی و رانندگی زیر برف پاک کن شما برگ جریمه بگذارد گارانتی برف پاک کن و پمپ شیشه شور و شلنگ‌های متصلش باطل می‌شود.

خلاصه اینکه توقع تعمیر ماشین از یک برگه کاغذ که اسمش کارت گارانتی است آن قدر توقع بیجایی است که انگار از یک برگه A4 توقع داشته باشیم ماشینمان را آچارکشی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->