خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟
سرخط خبرها

خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته

  • کد خبر: ۲۲۴۵۶۴
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته
بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، طی هفته گذشته بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان‌رضوی با ۱۶ حادثه (۹۲مصدوم و یک فوتی)، استان تهران با ۱۴حادثه (۴۷مصدوم و ۷ فوتی) و استان کرمان با ۱۴ حادثه (۸۵مصدوم و ۲ فوتی) است.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، از مجموع ۸۳۶ مصدوم در حوادث ترافیکی، ۶۹۳ نفر در محل درمان شدند و ۱۴۳ نفر فوت کردند.

بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان‌رضوی با ۱۶حادثه (۹۲مصدوم و یک فوتی)، استان تهران با ۱۴حادثه (۴۷مصدوم و ۷ فوتی) و استان کرمان با ۱۴ حادثه (۸۵مصدوم و ۲ فوتی) است.

بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان‌رضوی با ۹۲ نفر، کرمان با ۸۵ نفر و سیستان‌وبلوچستان با ۷۷ نفر و بیشترین فوتی ناشی از حوادث ترافیکی ویژه در استان‌های تهران با ۷ نفر، فارس با ۶ نفر و کهگیلویه‌وبویراحمد با ۳ نفر است.

طی هفته گذشته، ۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل‌ونقل عمومی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۳۳ نفر و فوت ۲ نفر شده که معادل۳ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است.

همچنین در هفته‌ای که گذشت، ۱۸ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی/کامیون به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۶۸ نفر و فوت ۱۴ نفر شده که معادل ۱۱ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است.

این گزارش می‌افزاید: ۱۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت‌بار به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۹۸ نفر و فوت ۴ نفر شده که معادل ۹ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است و ۱۰ حادثه ترافیکی مرتبط با موتورسیکلت به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۲۷ نفر و فوت ۶ نفر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->