این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند  معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید
سرخط خبرها

رئیس جمهور: همه‌ی دستگاه‌ها، نوروز را در خدمت سلامت مردم سپری کردند

  • کد خبر: ۲۲۵۴۰
  • ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
رئیس جمهور: همه‌ی دستگاه‌ها، نوروز را در خدمت سلامت مردم سپری کردند
رییس جمهوری ایران در یادداشتی در اینستاگرام عمده برنامه کاری دولت در دو هفته نخست سال جدید را تشریح کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی و غیردولتی ایام نوروز را با انجام وظیفه و تلاش برای حفظ سلامت مردم سپری کردند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن روحانی، پنجشنبه شب در این یادداشت خود افزود: نوروز امسال با روز‌های دشوار مقابله با کرونا، همزمان شد.

وی افزود: نظام سلامت، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، ایام نوروز را با انجام وظیفه و تلاش برای حفظ سلامت مردم، سپری کردند. جلسات ستاد ملی مدیریت کرونا، هیأت دولت و همچنین ستاد اقتصادی، بی‌وقفه برگزار شد تا تصمیم‌سازی و پشتیبانی لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، صورت پذیرد.

رییس جمهوری گفت: ویدئوکنفرانس‌های مختلف با مسئولان استانی، بیمارستان‌ها و پزشکان نیز موجب شد تا برآوردی دقیق‌تری از وضعیت و نیاز‌های آن‌ها بدست آید.
وی تصریح کرد: این جلسات و برنامه‌های مرتبط با کرونا، عمده برنامه کاری رییس‌جمهوری در دو هفته نخست سال ۱۳۹۹ و از دقایقی پس از تحویل سال نو بود که شرح مختصر آنها اعلام شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->