حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را درهم کوبید (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلاکت ۴ اسیر صهیونیست در نوار غزه شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی در محاصره آتش‌سوزی ناشی از حمله حزب الله (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حماس: طرح جدیدی برای آتش‌بس دریافت نکردیم قسام ۲ خانه را به روی نظامیان صهیونیست منفجر کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدن در کنفرانس سوئیس درباره اوکراین شرکت نمی‌کند ۱۱ شهید و زخمی در یورش اشغالگران به نابلس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) اسرائیل از زمان عملیات طوفان الاقصی ۹ هزار فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است هشدار شدید اللحن روسیه به انگلیس شلیک ده‌ها موشک به جولان اشغالی | آتش در کریات شمونا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) باقری: روابط ایران و عربستان در مسیر درست قرار دارد شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه در طی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی + عکس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) چه زمانی اسامی افراد تایید صلاحیت‌شده انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام می‌شود؟ داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از کدام جریان‌های سیاسی هستند؟ وزیر کشور: ۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند چه کسانی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟ ماجرای خبر درگذشت «اسماء اسد» همسر بشار اسد چیست؟ قاضی‌زاده هاشمی: دیوار میان مردم و دولت را بر میدارم + فیلم مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم
سرخط خبرها

معاون‌اول قوه‌قضائیه: از ابداع الگو‌های نوین حقوقی در استان حمایت می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۲۷۲۶۷
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
معاون‌اول قوه‌قضائیه: از ابداع الگو‌های نوین حقوقی در استان حمایت می‌کنیم
معاون‌اول قوه‌قضائیه گفت: مجموعه دستگاه قضا از ابداع الگو‌های کارآمد و نوین حقوقی در استان خراسان‌رضوی نظیر ایجاد مجتمع «شوق زندگی» و «دادگاه اطفال» در مشهد حمایت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رؤسای کل سابق و جدید دادگستری خراسان‌رضوی در مشهد، بیان کرد: این نمونه‌های موفق الگو‌هایی هستند که با مشارکت مردم محقق شده‌اند.

مجتمع‌های «شوق زندگی» در دستگاه قضایی مدل جدیدی از اقدام حوزه قضایی در بخش کودکان و نوجوانان است که برای کمک به کودکان بزه‌دیده، بزهکار و درمعرض خطر آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

وی تأکید کرد: الگو‌های قضایی و مدل‌سازی‌ها باید در استان خراسان‌رضوی ادامه یافته و ترویج شود و این مکان باید منشأ آفرینش‌های جدید در همه حوزه‌ها باشد.

معاون‌اول قوه‌قضائیه گفت: خراسان‌رضوی به کار جهادی و تلاش متفاوت نیاز دارد و باید الگوسازی صورت گیرد؛ چراکه ظرفیت فهم مشترک و همکاری در این استان وجود دارد و باید به بهترین نحو از این ظرفیت برای کار متفاوت استفاده کرد.

تعامل، فضای حاکم بر دستگاه قضایی خراسان‌رضوی است

استاندار خراسان‌رضوی نیز در این آیین گفت: دستگاه قضایی در استان ظرفیت مهمی برای حل مسائل و مشکلات مختلف است.

یعقوبعلی نظری افزود: اگر روی اهداف عالی متمرکز باشیم و از جزئیات عبور کنیم، این تغییروتحول در حوزه ریاست قضایی استان می‌تواند منشأ خیر بیشتری باشد.

وی ادامه داد: برایند این تعامل و هم‌افزایی نیز حل مسائل اساسی در خراسان‌رضوی خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->