حفظ سه بازیکن در اولویت پرسپولیس خواسته جدید اوسمار از درویش درویش مخالف ماندن گولسیانی! ۵ بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد اوسمار نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها(۱۵ خرداد ۱۴۰۳)| باخت پشت باخت برنامه بازی‌های ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال | بلندقامتان به دنبال جبران مافات پخش زنده بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع)
سرخط خبرها

مورینیو در راه ترکیه!

  • کد خبر: ۲۲۷۲۸۸
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
مورینیو در راه ترکیه!
زرد و مشکی‌های ترکیه به دنبال جذب مورینیوی پرتغالی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه فوتبال فنرباغچه ترکیه در حال مذاکره با ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی است و انتظار دارد در ماه ژوئن شرایط همکاری را با او در میان بگذارد.

پیش از این گزارش شده بود که مورینیو می‌خواهد بار دیگر هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد که با آن قهرمان لیگ کاپ، سوپرکاپ انگلیس و قهرمان لیگ اروپا شد.

بر اساس این گزارش؛ ماریو برانکو، مدیر ورزشی فنرباغچه با هموطن خود ژوزه مورینیو که در حال حاضر بیکار است، تماس گرفت. ماریو گفته ما در ماه ژوئن پس از برگزاری انتخابات ریاست باشگاه فنرباعچه می‌توانیم دوباره ملاقات و درباره شرایط همکاری صحبت کنیم.

در ماه ژانویه، رُم ایتالیا از استعفای مورینیو خبر داد. مورینیو پیش از حضور در رم سابقه مربیگری تیم‌های چلسی، رئال مادرید، اینتر، پورتو، لیریا و بنفیکا داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->