نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها(۱۵ خرداد ۱۴۰۳)| باخت پشت باخت برنامه بازی‌های ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال | بلندقامتان به دنبال جبران مافات پخش زنده بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد
سرخط خبرها

نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۲۲۷۳۰۴
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد
سرمربی استقلال در این برهه که تیمش درگیر مسابقات سنگین است، وجود لیست خروج و ورود را درتیمش تکذیب کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چند روز است که درباره بازیکنان ورودی استقلال برای فصل بعد مطالب متعددی درفضای مجازی منتشر می‌شود. انتشاراین قبیل اخبار با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل طبیعی است و درسال‌های گذشته نیز سابقه داشته که دراین ایام درباره ورودی‌های جدید فصل بعد صحبت‌هایی شنیده شود، اما به واقع درچنین برهه‌ای هرگز نمی‌توان گفت که استقلال با چه سیاستی نقل و انتقالات فصل آینده را آغاز خواهد کرد و بازیکنانی که در لیست استقلال قرار می‌گیرند آیا به این باشگاه خواهند آمد یاخیر.

چند مولفه مهم سیاست نقل و انتقالاتی یک باشگاه را مشخص خواهد کرد که مهم‌ترین آن داشتن بودجه مکفی است و در نهایت اینکه سرمربی و کادر فنی بازیکن موردنظر را مورد تایید قرار دهند. مسائل دیگر نیز در جذب یا دفع بازیکنان نقشی کلیدی و انکار ناپذیر خواهد داشت، اما آنچه دراین برهه برای باشگاه استقلال اهمیت دارد این است که با نزدیک شدن به هفته‌های سخت ودشوار پایانی بتوانند آرامش درون تیمی را حفظ کنند.


استقلال اکنون درصدر جدول وضعیت شکننده‌ای دارد و با توجه به اینکه فقط یک امتیاز از رقیب سنتی خود پیش است هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند در نهایت قهرمان لیگ برتر شود؛ بنابراین وجود حواشی می‌تواند منجر به سقوط استقلال از صدر شود و یک موقعیت بزرگ را از نکونام و شاگردانش سلب کند؛ بنابراین طرح مسائلی همچون جذب بازیکن جدید یا خروج برخی بازیکنان از لیست می‌تواند به استقلال لطمه وارد کند و به همین دلیل نیز جواد نکونام از بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال خواسته پیرامون این مسائل بسیار جدی باشند و اجازه ندهند طرح این گونه اخبار به استقلال لطمه وارد کند.

نکونام در این برهه قویا وجود لیست ورود یا خروج را تکذیب کرده است. حتی درباره منتظر محمد نیز سرمربی استقلال واکنش مناسب را نشان داد و اعلام کرد که بازیکن عراقی درلیستش نیست. علاوه بر منتظر محمد نام برخی دیگر از بازیکنان نیز برای حضور دراستقلال به گوش می‌رسد که سرمربی استقلال همه این اسامی را تکذیب و اعلام کرده تا زمانی که لیگ به پایان نرسد نه لیست ورود به باشگاه استقلال می‌دهد و نه اینکه بازیکنی را درلیست خروج قرار خواهد داد.

درواقع تکلیف لیست استقلال بعد از مشخص شدن تکلیف قهرمانی استقلال در فصل جاری روشن خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->