نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها(۱۵ خرداد ۱۴۰۳)| باخت پشت باخت برنامه بازی‌های ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال | بلندقامتان به دنبال جبران مافات پخش زنده بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد
سرخط خبرها

مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور

  • کد خبر: ۲۲۷۳۱۱
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور
مسابقات ووشوی بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی شهر مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات ووشوی بزرگسالان قهرمانی کشور از صبح امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در مشهد شروع شد. این دوره از مسابقات با عنوان گرامیداشت ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی و با هدف انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی ماکائو برگزار می‌شود.

براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این دوره از رقابت‌ها در دو بخش تالو و ساندا برگزار می‌شود که در بخش تالو در ۱۰ فرم و در بخش ساندا هم در ۱۰ وزن ورزشکاران با هم رقابت می‌کنند. همچنین باتوجه به نام نویسی صورت گرفته، بیش از ۴۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند.

محمد رستگاری مقدم در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص مسابقات این دوره گفت: مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن شهید بهشتی شده مشهد شروع شده و تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این دوره از مسابقات بیشتر قهرمانان کشوری و ملی هم حاضر هستند و پیش بینی می‌شود سطح فنی مسابقات در حد قابل قبولی باشد.

رئیس هیات ووشو خراسان رضوی در ادامه به تعداد تیم‌های حاضر در این تورنمنت هم اشاره کرد و افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این دوره از مسابقات با حضور ۳۶ تیم متشکل از ۴۰۰ ورزشکار حرفه‌ای که از ۳۱ استان کشور در این دوره شرکت کرده اند، در حال برگزاری است. ووشوکاران در این دور از رقابت‌ها در بخش تالو برای اجرای ۱۰ فرم و بخش ساندا در ۱۰ وزن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی درخصوص وضعیت نماینده استان در این دوره هم گفت: استان خراسان رضوی با ۲ تیم و ۲۵ ورزشکار در این مسابقات حاضر شده است که خوشبختانه ووشوکاران خراسانی وضعیت مطلوبی دارند و انتظار داریم در حد قهرمانی ظاهر شوند. واقعیت این است که ماه‌هاست برای کسب سهمیه تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی ماکائو ۲۰۲۴ تمرین می‌کنیم و برنامه ریزی کرده ایم و حالا باید نتیجه و ثمره کار‌های مان را ببینیم. البته من از همین جا اعلام می‌کنم به نتیجه کار ورزشکاران مان بسیار خوش بین هستم و به تک تک آن ها ایمان دارم.

رستگاری مقدم در پایان به برنامه‌های پیش روی این هیات هم پرداخت و گفت: ناگفته نماند که مسابقات انتخابی بانوان برای اعزام به مسابقات آسیایی ماکائو هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد که یک تیم متشکل از ۹ ورزشکار خراسانی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد. شرایط ورزشکاران ما در این رده هم مطلوب است و طبق ارزیابی‌هایی که داشتیم انتظار داریم از این تورنمنت هم دست پر بیرون بیاییم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->