شهردار صفد: قطعا آماده جنگ با حزب الله نیستیم مدیر «سیا» و مشاور ارشد بایدن راهی منطقه می‌شوند یک انفجار پایگاه «تسالیم» رژیم صهیونیستی را لرزاند حمدان: بدون توافق فراگیر دست صهیونیست‌ها هرگز به اسرایشان نخواهد رسید رؤسای شهرک نشینان شمال اسرائیل: تسلیم آتش سوزی‌ها شده‌ایم اختلاف و سردرگمی سران تل‌آویو در پرونده اسیران صهیونیست جهش چشمگیر کمک‌های مالی به کمپین ترامپ پس از محکومیت مواضع ارتش اسرائیل زیر ضربات راکتی، پهپادی و موشکی حزب‌الله (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) کمین سنگین مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در غزه اسماعیلی: دولت نامزد مشخصی در انتخابات ندارد بایدن درباره کشتار ۳۶ هزار فلسطینی چه گفت؟ مصطفی پورمحمدی کیست؟ زندگینامه و سوابق روایت قطر از واکنش حماس و تل آویو به طرح بایدن زخمی شدن ۱۷ نظامی صهیونیست در نوار غزه | انهدام تانک مرکاوا و شلیک به بالگرد اسرائیلی محمود احمدی‌نژاد کیست؟ + زندگینامه و سوابق چرا دکتر مخبر در انتخابات چهاردهم ثبت‌نام نکرد؟ کدام چهره‌های سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند بیانیه پر از اتهام اتحادیه اروپا درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران اعلام جزییات مناظره‌های انتخابات | مجری مناظره‌های تلویزیونی هنوز انتخاب نشده است! دیدار باقری‌کنی با رئیس‌دفتر امنیت ملی سوریه
سرخط خبرها

حمله موشکی و خمپاره‌ای مقاومت به نظامیان صهیونیست در «کرم ابوسالم»

  • کد خبر: ۲۲۷۳۱۸
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
حمله موشکی و خمپاره‌ای مقاومت به نظامیان صهیونیست در «کرم ابوسالم»
منابع رسانه‌ای امروز (شنبه) از حمله موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین از رفح به محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «کرم ابوسالم» خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که آژیر‌های خطر در شهرک‌های مجاور نوار غزه به صدا درآمده است.

بر پایه این گزارش، چند موشک و خمپاره به منطقه کرم ابوسالم شلیک شد.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند: چهار موشک از «رفح» به سمت منطقه کرم ابوسالم پرتاب شد.

این موشک‌ها در حالی از داخل غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی از بین بردن قابلیت‌های موشکی مقاومت فلسطین در این باریکه است.

این حمله موشکی همچنین نشان می‌دهد که علی‌رغم گذشت ۲۱۸ روز از حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، اما مقاومت همچنان با قوت در حال وارد کردن ضربات به صهیونیست‌ها است.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (۶ می ۲۰۲۴) نیز به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح را تائید کرد. ارتش این رژیم، از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده است. به این ترتیب، رفح شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل در تمامی مناطق خود از جمله مناطق مسکونی بوده و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها دروازه فلسطینیان غزه را به روی جهان بسته است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->