وزیر خارجه ترکیه: غزه از بزرگترین زندان به بزرگترین قبرستان جهان تبدیل شده است میقاتی: تلاش‌های دیپلماتیک برای توقف حملات اسرائیل به جنوب لبنان ادامه دارد تصویب لایحه تحریم دیوان کیفری بین‌المللی در مجلس نمایندگان آمریکا آمریکا: به گفت‌وگو با شرکای اروپایی درباره ایران ادامه می‌دهیم شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به مرکز غزه پایان سفر منطقه‌ای علی باقری‌کنی | سرپرست وزارت امور خارجه، دمشق را به مقصد تهران ترک کرد مقاوم صهیونیست: خسارت آتش سوزی در شمال چند برابر خسارت جنگ با لبنان است بیانیه مشترک ایران، چین و روسیه: مفاد برجام همچنان معتبر است حمله پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو ادامه دارد (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) آن هایی که درباره «ارتفاع بلند» توییت می‌زنند، چشم به پروازهای آمریکا و اروپا دارند | عیار شهید رئیسی، عیار انقلاب، امام(ره) و ملت بود شهردار صفد: قطعا آماده جنگ با حزب الله نیستیم مدیر «سیا» و مشاور ارشد بایدن راهی منطقه می‌شوند یک انفجار پایگاه «تسالیم» رژیم صهیونیستی را لرزاند حمدان: بدون توافق فراگیر دست صهیونیست‌ها هرگز به اسرایشان نخواهد رسید رؤسای شهرک نشینان شمال اسرائیل: تسلیم آتش سوزی‌ها شده‌ایم اختلاف و سردرگمی سران تل‌آویو در پرونده اسیران صهیونیست جهش چشمگیر کمک‌های مالی به کمپین ترامپ پس از محکومیت مواضع ارتش اسرائیل زیر ضربات راکتی، پهپادی و موشکی حزب‌الله (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) کمین سنگین مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در غزه
سرخط خبرها

بایدن این بار ترامپ را به سخره گرفت

  • کد خبر: ۲۲۷۳۲۷
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
بایدن این بار ترامپ را به سخره گرفت
رئیس جمهور آمریکا در جریان یک گردهمایی انتخاباتی ترامپ را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در سان فرانسیسکو دونالد ترامپ را مورد تمسخر قرار داد و آرزو کرد‌ای کاش رئیس جمهور سابق کمی سفیدکننده به خود تزریق می‌کرد.

بایدن در این گردهمایی انتخاباتی افزود: دوران ریاست جمهوری رقیب جمهوری خواهش، پر هرج و مرج بود و رای دهندگان باید این موضوع را به یاد داشته باشند.

رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد به یاد دارید که او پیشتر گفته بود بهترین کاری که باید انجام دهید فقط تزریق سفیدکننده در بازویتان است؟ این چیزی بود که او می‌گفت. من آرزو می‌کنم او این کار را اندکی با خودش انجام دهد.

ترامپ پیشتر در ماه‌های ابتدایی دوران همه گیری کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۰، گفته بود تزریق داخلی نوعی ماده ضدعفونی کننده مانند سفیدکننده و یا الکل ایزوپروپیل به مقاومت افراد در برابر ویروس کمک می‌کند.

بایدن همچنین به نامه‌های عاشقانه ارسال شده برای ترامپ از سوی کیم جونگ اون رئیس کره شمالی اشاره کرد در حالی که وی به اشتباه کیم را رئیس جمهور کره جنوبی نامید.

ترامپ در آن زمان با رئیس کیم دیدار و در این دیدار‌ها نامه‌هایی را با او رد و بدل کرد. نسخه‌هایی از این نامه‌ها در کاخ سفید نگه داری می‌شود.

این در حالی است که سخنگوی کمپین ترامپ تاکنون به این اظهارات بایدن واکنشی نشان نداده است.

بایدن همچنین در ۲۴ آوریل در واشنگتن گفته بود ترامپ به خود سفیدکننده تزریق کرده و تمام آن به سمت موهایش رفته است.

در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات‌ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود ۷۰ سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیشتازی بسیار اندکی نسبت به دونالد ترامپ دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->