استاندار خراسان رضوی: همه فرمانداران برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارند سید علی اکبر محتشمی پور، مردی با رؤیای آزادی اوجی: ۵۳ میلیون متر مکعب به تولید گاز خام اضافه شد آل اسحاق: بسط و گسترش دادن فضایی که اتحادیه اروپا در کشور ما ایجاد کرده کار درستی نیست احتمال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی در کلانشهرها مخبر: شهید آیت‌الله رئیسی پیش از تشکیل دولت سفر‌های استانی خود را آغاز کرد پوتین: بایدن درباره اوکراین نامه فرستاده است | اگر آمریکا وتو نمی‌کرد آتش‌بس در غزه به نتیجه رسیده بود معافیت سربازی و حمایت قانون جوانی جمعیت از مشمولان آمریکا در واکنش به سفر حقانی به امارات؛ برای میزبانی از مقامات طالبان باید مجوز بگیرید روزنامه «هاآرتص»: مقامات اسرائیلی به این نتیجه رسیدند که جنگ غزه باید تمام شود جزئیات عملیات ترکیبی مهم امروز ارتش یمن در دریای سرخ و مکران (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل وزارت جنگ و درخواست برای توافق تبادل اسرا (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) استقبال فرانسه، آلمان و انگلیس از قطعنامه شورای حکام وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو : به لبنان حمله کن حماس: راهپیمایی پرچم نشانگر زورگویی دولت نتانیاهوست ایران: تروئیکای اروپایی مسئولیت هر نوع عواقبی را به عهده بگیرند موشک سنگین حزب‌الله به «عرب العرامشه» برخورد کرد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) پوتین: اتهام جاسوسی ترامپ برای روسیه بی‌اساس است سازمان ملل: نگران تنش‌ها در مرزهای لبنان و اسرائیل هستیم درخواست آلمان از اسرائیل برای موافقت با ارسال انبوه کمک به غزه
سرخط خبرها

ترامپ بایدن را احمق و بدترین رئیس‌جمهور جهان دانست

  • کد خبر: ۲۲۷۵۰۹
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
ترامپ بایدن را احمق و بدترین رئیس‌جمهور جهان دانست
دونالد ترامپ در یک سخنرانی جو بایدن را فردی احمق خطاب کرد که «بدترین رئیس‌جمهور جهان است و آسیب فراوانی به آمریکا وارد کرده است.»

به گزارش شهرآرانیوز، «دونالد ترامپ» بار دیگر در یک سخنرانی انتخاباتی «جو بایدن» را یک «احمق تمام‌عیار» توصیف کرد که بیشترین آسیب را به ایالات متحده زده است.

او در جمع ده‌ها هزار تن از هواداران خود در نیوجرسی گفت: «اگر ۱۰ تا از بدترین رؤسای جمهور تاریخ آمریکا را جمع کنید، آسیبی که آنها روی‌هم‌رفته به آمریکا وارد کرده‌اند از آسیبی که این احمق تمام‌عیار زده کمتر است.»

ترامپ ادامه داد: «او یک دیوانه است. باهوش نیست و هرگز نبوده است. من این روز‌ها درباره او به‌صورت متفاوتی حرف می‌زنم، چون شمشیر از رو بسته شده. او آدم بدی است و بدترین رئیس‌جمهور تاریخ در میان تمامی کشور‌ها است. همه به او می‌خندند. او دیوانه است.»

این رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ۲۰۲۴ این کشور با اشاره به پرونده‌هایی متعددی که در مورد اقدامات او قبل، حین و پس از انتخابات‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ در جریان است، بایدن را به نقش‌داشتن در این اتهام‌ها متهم کرد و گفت: «نباید با رقیب خود این‌طور رفتار کنید. کشور‌های جهان سوم از این کار‌ها می‌کنند، جمهوری‌های موز فروش! این کار در آمریکا انجام نمی‌شود.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->