تصادف مرگبار کاروان عروسی در علی آباد کتول، جان ۴ نفر را گرفت زلزله حوالی عمادده لارستان در استان فارس را لرزاند (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) پرداخت پول خارج از صندوق بیمارستان ممنوع است؛ زیرمیزی ندهید دستگیری غافلگیرانه عامل تیراندازی و قدرت نمایی در ری (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) جزییات جدید از خرید و فروش تخمک؛ از ممنوعیت تا قیمت ۲۰ میلیون تومانی جدول تعهدات بیمه تکمیلی ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته منتشر شد + جزئیات خبر جدید از زمان و نحوه اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در خیابان کلاهدوز مشهد+تصویر فیش حقوقی خردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد + لینک سایت | معوقات حقوق فروردین چه زمانی واریز می‌شود؟ مرگ مشکوک زن میانسال بعد از نوشیدن لیوان آبمیوه علت اختلال و قطع آب در برخی شهر‌های تهران چه بود؟ (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) آیا می‌دانید خیانت در امانت چه مجازاتی دارد؟ مصرف صبحانه چه تاثیری بر خلق‌وخو دارد؟
سرخط خبرها

مرگ مشکوک زن میانسال و بازداشت دختر جوان متهم به قتل مادر (۲۳ اردیبهشت)

  • کد خبر: ۲۲۷۵۵۲
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
مرگ مشکوک زن میانسال و بازداشت دختر جوان متهم به قتل مادر (۲۳ اردیبهشت)
به دنبال مرگ مرموز زن میانسال، دختر وی به عنوان مظنون بازداشت و تحقیقات تیم جنایی برای رازگشایی از ماجرا آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روز قبل به تیم جنایی پایتخت خبر رسید که زنی میانسال به طرز مشکوکی جان باخته است. دختر وی می‌گفت احتمالا مادرش دچار حمله قلبی شده و سکته کرده است. در این شرایط بود که جسد وی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. از سوی دیگر برادر این زن قدم در دادسرای جنایی تهران گذاشت و از خواهرزاده اش شکایت کرد. وی گفت: خواهر من هیچ بیماری خاصی نداشت و احتمال می‌دهم که دخترش او را به قتل رسانده است. انگیزه او از قتل خواهرم، ارثیه و به دست آوردن اموال وی بوده است.

با این شکایت، تحقیقات در این پرونده آغاز شد تا اینکه پزشکی قانونی چند روز قبل علت مرگ زن میانسال را اعلام کرد. علت مرگ وی مسمومیت دارویی بوده است. همین نظریه کافی بود تا دستور بازداشت دختر وی صادر شود. او، اما خودش را بیگناه دانست و گفت نقشی در مرگ مادرش ندارد. وی گفت: آن روز از سرکار به خانه برگشتم و دیدم حال مادرم خوب نیست. نمی‌دانم چه قرصی مصرف کرده بود. صدایش زدم، اما پاسخی نداد. من هم فورا به اورژانس زنگ زدم و او برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. اما تلاش پزشکان برای نجات مادرم بی فایده بود و من هم از مرگ مادرم خیلی ناراحتم.

دختر جوان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->