«بیل گیتس» کتاب خاطراتش را منتشر می‌کند «مینو افتاده» نوازنده ویولن و کمانچه درگذشت + علت فوت پخش برنامه «خط سوم» با موضوع «انتخابات در آینه زنان» + زمان پخش «پر» بهترین انیمیشن جشنواره ورونژ شد استوری غم‌انگیز زهرا داوودنژاد برای برادر مرحومش خوانش «ما سه برادریم» اثر رضا صابری در تماشاخانه شمایل مشهد+ زمان اجرا جنگلی با درخت‌های پلاستیکی | نگاهی به سریال «جنگل آسفالت» بازیگر سریال بدل: سخت گیری تلویزیون، فیلم سازان را دچار مشکل می کند فرصتی برای ترکیب تاریخ و کتاب «تنها بازمانده» و «ستاره‌ساز» منتشر شدند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ وضعیت عمو قناد روی تخت بیمارستان از زبان پسرش + فیلم زمان پخش فصل جدید حسینیه معلی مشخص شد | ترکیب جدید مهمانان در میز ذاکران کیت بلانشت رییس هیات داوران کمرایمیج ۲۰۲۴ شد واکنش مهران غفوریان به جنایات اسرائیل + عکس کتاب «فتوای هسته ای» منتشر شد صحبت‌های زهره حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش
سرخط خبرها

زینب رفیعی بازیگر نقش نورا در سریال رخنه کیست؟

  • کد خبر: ۲۲۷۷۱۸
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
زینب رفیعی بازیگر نقش نورا در سریال رخنه کیست؟
درباره زینب رفیعی بازیگر نقش نورا در سریال رخنه بیشتر بدانید.

به گزارش شهرآرانیوز، زینب رفیعی بازیگر جوانی است که نقش نورا را در سریال رخنه بازی کرده‌است؛ سریالی  امنیتی که شبکه یک آن را پخش می‌کند.

زینب رفیعی بازیگر تازه‌کاری است که برای اولین بار جلوی دوربین می‌رود. او پیش از این چند تئاتر بازی کرده بود اما بازیگری در سریال تجربه تازه‌ای برای او به شمار می‌رود.

زینب رفیعی در این سریال با بازیگرانی، چون نیلوفر شهیدی، نادر فلاح، مریم کاویانی هم‌بازی شده‌است.

نورا در سریال رخنه

زینب رفیعی در سریال رخنه نقش دختر یکی از دانشمندان برجسته ایران را بازی می‌کند. دانشمندی که دشمنان تلاش دارند او را ترور کنند. آنها از طریق نورا پدرش را تحت نظر می‌گیرند و ادامه ماجرا.

این بازیگر جوان متولد اوایل دهه ۸۰ است که بازیگری را در کلاس‌های بازیگری آموخته است. با این حال این موضوع که این بازیگر اولی، از میان داوطلبان و بازیگران زیادی انتخاب شده، نکته مهمی است.

زمان پخش سریال رخنه

سریال رخنه هر شب از شبکه یک سیما ساعت ۱۰ شب پخش می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->