زمین لرزه در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه!
سرخط خبرها

دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران

  • کد خبر: ۲۲۹۳۸۶
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران
با دستگیری سه مرد پاکستانی که به دستور یک ایرانی طعمه‌های افغان را گروگان می‌گرفتند، تحقیقات برای بازداشت سرکرده ایرانی باند همچنان ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، زمانی پرونده این باند در دادسرای امور جنایی تهران مطرح شد که یکی از طعمه‌های آنها قبل از اینکه مورد اخاذی قرار گیرد، به خاطر شدت کتک‌هایی که خورده بود بیهوش شد. پس از آن اعضای باند با تصور اینکه طعمه خود را کشته‌اند او را در یکی از خیابان‌های خلوت جنوب تهران رها کردند.

به این ترتیب مرد افغانستانی پس از بهبودی نسبی به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کرد و با طرح شکایتی خواستار رسیدگی به موضوع شد. در ادامه پرونده شکایت او به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ارجاع شد. وقتی شاکی پرونده مقابل بازپرس کیاستی نشست و ماجرا را شرح داد، بازپرس دستور شناسایی و دستگیری متهمان را صادر کرد.

کارآگاهان پلیس با شروع تحقیقات سه مرد پاکستانی را دستگیر کردند. این متهمان در بازجویی‌ها اعتراف کردند؛ به بهانه استخدام اتباع افغان آنها را به مخفیگاه خود می‌بردند و گروگان می‌گرفتند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت که مخفیگاه متهمان خانه‌ای در جنوب تهران است که طعمه‌های خود را در آنجا شکنجه و زندانی می‌کردند. ماموران بعد از حضور در مخفیگاه این باند سه گروگان را که در آنجا بودند، آزاد کردند.

این مجرمان اعتراف کردند از خانواده طعمه‌هایشان مبالغ مختلفی اخاذی کرده‌اند؛ اما یکی از طعمه‌ها قبل از اخاذی بیهوش شد و با تصور اینکه او را کشته‌اند، در خیابان رهایش کردند؛ اما بعد فهمیدند او نمرده و باعث گیر انداختن آنها شده است.

در حال حاضر شواهد نشان می‌دهد که در آن خانه تعداد بیشتری از افاغنه مورد ضرب و شتم و اخاذی قرار گرفته‌اند، به همین دلیل تحقیقات از متهمان دستگیر شده برای شناسایی دیگر طعمه‌های آنها ادامه دارد. همچنین دستگیری مرد ایرانی که سرکرده متواری سه پاکستانی دستگیر شده است به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس در دستور کار قرار دارد.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->