وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبدللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است
سرخط خبرها

ترامپ صفحه دریافت کمک مالی به ارز دیجیتال راه اندازی کرد

  • کد خبر: ۲۲۹۵۵۰
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۲
ترامپ صفحه دریافت کمک مالی به ارز دیجیتال راه اندازی کرد
همزمان با رقابت‌های انتخاباتی، ترامپ صفحه جمع آوری کمک های ارز دیجیتال را راه اندازی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور سابق آمریکا، «دونالد ترامپ»، اعلام کرده است که از طریق ارزهای دیجیتال کمک‌های مالی می‌پذیرد.

این اولین باری است که یک نامزد ریاست‌جمهوری در آمریکا جمع‌آوری کمک مالی خود را به ارز دیجیتال نیز مورد پذیرش قرار می‌دهد.

به گفته کمپین انتخاباتی ترامپ، اهداکنندگان مجاز خواهند بود از طریق کمیته‌های جمع آوری کمک‌های مالی مشترک با استفاده از هر ارز دیجیتال پذیرفته شده از طریق Coinbase Commerce به کمپین ترامپ کمک کنند.

همچنین گفته شده است که محدودیت‌های استاندارد مشارکت و الزامات افشای کمیسیون انتخابات فدرال (FEC) همچنان برای این کمک‌ها اعمال می‌شود.

اعلام پذیرش این کمک‌ها پس از آن صورت گرفت که کمپین ترامپ در ماه آوریل بیشتر از کمپین بایدن کمک مالی جمع آوری کرد.

کمپین ترامپ، با افزودن گزینه ارز دیجیتال، پذیرش کمک مالی به ارز دیجیتال را آغاز کرده است. این در حالی است که در زمانی که ترامپ در قدرت بود، نسبت به ارزهای دیجیتال تردید داشت.

پیشتر ترامپ در سال ۲۰۱۹ گفته بود که طرفدار بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری نیست و ارزش آنها بسیار نوسان و روی هواست.

حتی در اوایل سال جاری، ترامپ گفته بود که در صورت انتخاب شدنش اجازه ایجاد ارز دیجیتال توسط بانک مرکزی آمریکا را نخواهد داد و آن را «تهدیدی خطرناک برای آزادی» خوانده بود.

دو روز پیش نیز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در رسانه اجتماعی خود (تروث سوشیال) نوشته بود که کاخ سفید به خاطر پرونده حق السکوت باید از او عذرخواهی کند.

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس جمهور سابق آمریکا در این باره نوشت: توافق همگانی درباره این واقعیت وجود دارد که پرونده ساختگی «آلوین براگ» (Alvin Bragg، دادستان منطقه منهتن) علیه من، یک محاکمه ساختگی است که مستقیماً از تالارهای داخلی (کاخ سفید) به راه انداخته شده و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

دونالد ترامپ اضافه کرد: بنابراین کاخ سفید و وزارت دادگستری باید فوراً این پرونده را کنار گذاشته و از من و همه سایرین عذرخواهی کنند.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر ۲۰۲۴ آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

هفته گذشته نیز جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین این کشور توافق کردند که ۲ مناظره در ماه‌های ژوئن و سپتامبر برگزار کنند.

بر اساس اعلام این رسانه، اولین مناظره در روز ۲۷ ژوئن (پنجشنبه ۷ تیر ماه ۱۴۰۳) به میزبانی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان که زمینه را برای اولین رویارویی ریاست جمهوری طی چند هفته آینده فراهم کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، جو بایدن در این خصوص اعلام کرد: من دعوتی از سوی سی ان ان برای مناظره در ۲۷ ژوئن دریافت کرده و آن را پذیرفتم.

این در حالیست که دونالد ترامپ نیز به «کیتلان کالینز» از مجریان سی‌ان‌ان گفت: پاسخ من مثبت است، من (برگزاری مناظره را) می‌پذیرم.

در شرایطی که حدود ۵ ماه به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، پیشتر دونالد ترامپ در پیامی جو بایدن را برای مناظره انتخاباتی دعوت کرده بود.

ترامپ در شبکه اجتماعی تروت سوشال ( Truth Social) نوشته بود: برای صلاح کشورمان مهم است که من و جو بایدن در مورد موضوعاتی که برای آمریکا و مردم آمریکا حیاتی‌اند، بحث کنیم. من او را به مناظره در هر زمان و هر مکانی دعوت می‌کنم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->