فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

پاساژ‌های طلافروشی مشهد شنبه، ۳۰ فروردین، فعالیت خود را آغاز می‌کنند؟

  • کد خبر: ۲۴۰۷۹
  • ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
پاساژ‌های طلافروشی مشهد شنبه، ۳۰ فروردین، فعالیت خود را آغاز می‌کنند؟
رئیس اتحادیه طلاوجواهر مشهد گفت: پیگیر آن هستیم که طلافروشان واقع در مجتمع‌ها و پاساژ‌های تجاری بتوانند از شنبه، ۳۰ فروردین، فعالیت خود را آغاز کنند.

نجمه سرباز- محمدباقر معبودی‌نژاد، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با بیان اینکه پاساژ‌ها و مجتمع‌های طلاوجواهر مشهد تا تدوین ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی خاص تا اطلاع ثانوی ملزم به تعطیلی هستند افزود: به‌دنبال رایزنی با مسئولان مربوطه در‌زمینه شروع فعالیت طلافروشان پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری هستیم.
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز دستورالعملی مبنی‌بر بازگشایی طلافروشی‌های درون پاساژ‌ها نیامده است. ما درخواست خود را ارائه داده‌ایم و همچنان منتظریم، اما خبری نیست.


▪️ پاساژ‌ها همچنان تعطیل/مغازه‌ها خالی از مشتری/ پلمب ۱۰۰ مغازه در مشهد


وی با‌اشاره‌به اینکه ۷۰ درصد مغازه‌های طلافروشی مشهد داخل پاساژ‌ها هستند و فقط ۳۰ درصد در حاشیه خیابان‌ها قرار دارند گفت: خوشبختانه، طی چند روز گذشته میزان مراجعه مشتریان به طلافروشی‌ها قابل‌توجه بوده است، اما مادامی‌که بقیه طلافروشی‌ها تعطیل باشند امکان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی وجود ندارد؛ برای‌همین درخواست داریم که هرچه‌سریع‌تر فکری به‌حال طلافروشی‌های داخل پاساژ بکنند تا آن‌ها بیشتر از این متضرر نشوند و علاوه‌براین مشتریان نیز به‌تناسب به طلافروشی‌های خیابان‌ها و پاساژ‌ها مراجعه کنند تا سلامتی‌شان برقرار بماند.


به‌گفته معبودی‌نژاد، ساعت کاری طلافروشانِ حاشیه خیابان‌ها از ۱۰ تا ۱۴ است و درصورت فعالیت آن‌ها در خارج از این ساعات طبق ماده ۲۸ قانون نظام صنفی با ایشان برخورد می‌شود و واحد‌های صنفی درصورت دایربودن پلمب می‌شوند.


درهمین‌زمینه، شنیده‌ها حاکی از آن است که طبق اعلام رئیس اتاق اصناف تهران تعطیلی پاساژ‌ها فعلا ادامه دارد، اما مقرر شده است که برای اصناف پاساژ‌ها ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی خاصی تدوین و در هفته آینده ابلاغ شود تا این بخش از اصناف نیز امکان فعالیت داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->