برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید
سرخط خبرها
رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی اعلام کرد:

دانشجویان دغدغه پرداخت شهریه این ترم را نداشته باشند

  • کد خبر: ۲۴۲۵۲
  • ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
دانشجویان دغدغه پرداخت شهریه این ترم را نداشته باشند
براساس اعلام رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، دانشجویان این دانشگاه می‌توانند فقط یک‌سوم شهریه ثابت را بپردازند و مشکلی برای پرداخت درازمدت شهریه این ترم نخواهند داشت.

علی صمدی جوان_ دکتر عزیزاله نژادعلی، رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با اعلام این خبر به شهرآرانیوز گفت: دانشگاه پیام نور در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم مساعدت با مردم در شرایط فعلی و همچنین رسالت اجتماعی خود، شرایطی را فراهم کرده است که دانشجویان فقط با پرداخت یک‌سوم شهریه ثابت امکان انتخاب واحد داشته باشند.


دکتر نژادعلی ادامه داد: در این راستا و براساس مصوبه سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور، تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور که به هر دلیل مراحل ثبت‌نام آن‌ها نیمه‌تمام مانده است، می‌توانند ضمن ارتباط با کارشناسان آموزش و پرداخت یک‌سوم شهریه ثابت، به تکمیل فرایند ثبت‌نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند.


رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: میزان شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه‌های شهریه‌بگیر بسیار پایین‌تر است و علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه با انعقاد تفاهم‌نامه با ۳بانک عامل، تسهیلات بانکی بسیار خوبی برای دانشجویان فراهم کرده است تا دغدغه تأمین شهریه خود را نداشته باشند.


دکتر نژادعلی با اشاره به تصمیم اخیر مدیران کشوری این دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشجویان فرصت دارند تا پایان تحصیل اقساط وام بانکی خود را پرداخت کنند و هدف اصلی دانشگاه پیام نور این است که هیچ دانشجویی به علت مشکل مالی از تحصیل محروم نماند. ضمن اینکه علاوه بر این بانک‌ها، بنیاد علوی و بنیاد حامیان تحصیلی نیز خدماتی برای دانشجویان ارائه می‌کنند و دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز از پرداخت شهریه معاف هستند.

گفتنی است دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ۲۱ هزار دانشجو در ۳ مقطع تحصیلی دارد که از این تعداد ۱۲ هزار دانشجو در مرکز مشهد به تحصیل مشغول هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->