ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۶۵۰۰ سیم‌کارت برای سرپرستان خانوار خراسان رضوی فرستاده شد

  • کد خبر: ۲۵۰۴۸
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
  • ۱
۶۵۰۰ سیم‌کارت برای سرپرستان خانوار خراسان رضوی فرستاده شد
معاون فنی اداره کل پست خراسان‌رضوی تعداد سیم کارت‌های وارده به استان را تا صبح امروز ۶۵۰۰ اعلام کرد و گفت: تاکنون از تعداد ۲۲۰هزار سیم‌کارتی که شرکت ملی پست ایران برای سرپرستان خانوار کشور فرستاده، سهم خراسان‌رضوی ۶۵۰۰ سیم‌کارت بوده است.
نجمه سرباز - مرجانی در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این تعداد سیم‌کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل به بالای عدد ۱۰۰هزار در استان برسد، افزود: سیم‌کارت سرپرستان خانواری که متقاضی دریافت وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی هستند، از طریق پست به نشانی آن‌ها فرستاده می‌شود.

به گفته وی، به هر علتی اگر نشانی فرد ناقص باشد، متقاضیان با مراجعه به سایت شرکت ملی پست ایران و درج کدملی می‌توانند شماره مرسوله خود را پیدا و از مکان نگهداری سیم‌کارت خود اطلاع کسب کنند. در مرحله بعد باید شخص مدنظر به اداره پست مراجعه کند، زیرا این سیم‌کارت‌ها فعال است و باید خود سرپرست خانوار با کارت ملی برای تحویل‌گرفتن مراجعه کند. درنهایت درخواست ما از متقاضیان این است که حتما نشانی دقیق را در زمان ثبت‌نام در اپراتور‌ها قید کنند تا مأمور پستی ما هنگام تحویل‌دادن دچار مشکل نشود.

دراین‌باره شرکت ملی پست ایران اعلام کرد: از چهارشنبه هفته گذشته تا امروز ۳ اپراتور همراه اول، رایتل و ایرانسل ۲۲۰هزار سیم‌کارت تحویل پست داده‌اند که فرستادن آن به نشانی متقاضیان انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر که متقاضی دریافت وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی هستند تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند از طریق سیم‌کارتی که به‌نام خودشان ثبت شده است، کدملی خود را به سر شماره۶۳۶۹ پیامک کنند.
 

بیشتر بخوانید :
 
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
سلام طاعات. قبول. عذر می خوام از 12. اردیبهشت. بنده مادرم. رو ثبت نام کردم برای سیمکارت. ولی متاسفانه. سیمای نیامده لطفا. راهنمایی. کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->