فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) هنوز مجری تلویزیونی مناظرات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ قطعی نشده است «حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک»
سرخط خبرها

مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر: پایان آذر ۱۳۹۸

  • کد خبر: ۲۵۵۹
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
چهارمین جشنواره ابوذر با هدف معرفی استعداد‌های جدید و نخبگان رسانه با شعار فراجناحی از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای این استان درراستای به خدمت گرفتن گفتمان رهبری و انقلاب در ۵ موضوع و قالب‌های مختلف در سال جاری برگزار می‌شود.
مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر پایان آذر ماه امسال
 
مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با تاکید بر اینکه چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۵ محور برگزار می‌شود، اضافه کرد: عزم ملی برای تحقق گام دوم، زیارت، فرهنگ میزبانی و فرهنگ شهروندی، رونق تولید، پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی و آسیب‌های اجتماعی از جمله این محور‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش شهرآرا نیوز به نقل از فارس، محمدیان ادامه داد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را در قالب‌های یادداشت، مصاحبه، گزارش، انیمیشن، عکس و خبر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، شرایط را به گونه‌ای در نظر گرفتیم که اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره هیچ‌گونه محدودیتی نداشته باشند.

وی مبنای فعالیت شورای سیاستگذاری این جشنواره را همکاری همه مدیران و اصحاب رسانه دانست و یادآور شد: همه رسانه‌ها فارغ از گرایش‌های سیاسی به این جشنواره اعتماد کرده‌اند و این اعتماد وظیفه دبیرخانه این جشنواره را سنگین‌تر می‌کند.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی از احتمال حضور وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ابوذر این استان خبر داد و گفت: این موضوع یکی از ویژگی‌های خاص این جشنواره محسوب می‌شود.

وی سطح رقابت در این جشنواره را بالا و بسیار حرفه‌ای دانست و متذکر شد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا آذر ماه سال جاری است.
 محمدیان گفت: چهارمین جشنواره ابوذر با هدف معرفی استعداد‌های جدید و نخبگان رسانه با شعار فراجناحی از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای این استان درراستای به خدمت گرفتن گفتمان رهبری و انقلاب در ۵ موضوع و قالب‌های مختلف در سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود:احتمال حضور وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر خراسان رضوی وجود دارد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->