از خسارت سنگین دخانیات به نظام سلامت تا زنگ خطر مصرف سیگار در سریال‌ها! ماجرای تکان دهنده قتل یک جوان | هر ۴ قاتل قصاص می‌شوند والدین بخوانند| آسیب‌های پرسه زنی کودکان در فضای مجازی نامگذاری ایستگاه راه‌آهن مشهد به نام آیت الله شهید رئیسی ریزش دوباره معدن زغال سنگ در کرمان (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) | یک معدنکار جان باخت علت افزایش ناگهانی دمای هوا در کشور چیست؟ + ویدئو پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما تا اوایل هفته آینده متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بالاخره کِی اجرا می‌شود؟ مهار آتش‌سوزی ۲ منزل مسکونی در مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) افزایش ۳۳ درصدی تردد ناوگان تجاری از پایانه‌های مرزی خراسان رضوی پسر جوان مشهدی، پدر پیرش را  کشت ساخت خانه‌های روستای کشف مشهد در بن‌بست وام مسکن افزایش ۱۰‌درصدی دانش‌آموزان استثنایی در خراسان رضوی تاریخ ۵۳۰ ساله سیگار | از سیگار برگ تا سیگار برق! غربالگری؛ تناقض‌ها و نقص‌ها | آیا چکاپ سه ماهه نخست بارداری  بیماری‌های نادر را  شامل می‌شود؟    سیستان‌و‌بلوچستان در صدر استان‌های پربارش در ایران (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) تمدید مهلت پذیرش اسناد پزشکی ۱۴۰۲ بازنشستگان تا آخر خرداد انتقاد زنان بازنشسته از تفاوت مستمری‌شان با مردان: چرا حق اولاد نمی‌گیریم؟  درخواست بازنشستگان از مجلس دوازدهم: قانون متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی را اصلاح کنید زلزله نسبتاً شدید در راور کرمان (۱۰ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تخلفات درمان کرونا را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنید

  • کد خبر: ۲۵۸۳۰
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
تخلفات درمان کرونا را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنید
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به دستور وزیر بهداشت برای درمان رایگان بیماران کرونا در بیمارستان‌ها گفت: اگر مواردی هست که مردم دچار مشکل شده‌اند و هنوز دریافت‌هایی در بیمارستان‌ها برای بیماران کرونایی انجام می‌شود، حتما با سامانه ۱۹۰ بخش درمان مطرح کنند تا ثبت شود و پیگیری کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدحسین حیدری افزود: با‌توجه‌به آخرین بخش‌نامه وزیر بهداشت مبنی بر رایگان شدن درمان بیماران کرونایی، بر اساس بازرسی‌های انجام شده و گزارش‌های مردمی، از برخی بیمارستان‌ها گزارش‌هایی را داشتیم که دریافت‌هایی از مردم انجام شده است. این مسئله را با وزیر بهداشت و معاونان وزارت بهداشت مطرح کردیم و مقرر شد که از ظرفیت‌های خاص بیمه، مددکاری بیمارستان‌ها و... استفاده کنیم تا مردم این پرداخت‌ها را نداشته باشند. باز هم اگر مواردی است که مردم دچار مشکل شدند و هنوز دریافت‌هایی در بیمارستان‌ها برای بیماران کرونایی انجام شده، حتما با سامانه ۱۹۰ بخش درمان مطرح کنند تا ثبت شود و پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر به صورت ویژه چند همکار را از حوزه تعرفه در برخی بیمارستان‌ها مأمور کردیم تا این موارد را بررسی کنند. امیدواریم شرایطی فراهم شود تا با هماهنگی‌هایی که انجام می‌شود، بیمارستان‌ها ملزم شوند که بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را درباره مسائل مالی بیماران انجام دهند.

حیدری تأکید کرد: روال کلی برخورد‌ها در این زمینه این است که ستاد تعرفه استان‌ها، موظف هستند که طبق قوانین تعزیراتی با آن بیمارستان‌ها برخورد کنند، اما از آنجایی که در حال حاضر موقعیت ویژه است و دستورالعمل‌های خاصی هم مطرح است، باید شرایطی ایجاد کنیم که به صورت اضطراری به این موارد رسیدگی شود. به همین دلیل تمام پرونده‌های مربوط به این موضوع را با همکارانمان در حوزه تعرفه در کل کشور هماهنگ کردیم که به‌محض دریافت این شکایات همان روز تشکیل جلسه دهند و تکلیف بیمارستان را مشخص کنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->