برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم!
سرخط خبرها

دختربچه ۱۰ ساله قربانی ماجرای جن‌گیری

  • کد خبر: ۲۸۶۷۳
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
دختربچه ۱۰ ساله قربانی ماجرای جن‌گیری
دختربچه ۱۰ ساله در شرق الجزایر پس از شکنجه در مراسم جن‌گیری جان باخت.
به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از شبکه تلویزیونی "یورونیوز"؛ یک دختربچه ۱۰ ساله در شهر "قالمه" در شرق الجزایر در پی شکنجه شدن در یک مراسم جن‌گیری جان خود را از دست داد.
 

به گفته رسانه‌های محلی، دادستانی شهر قالمه در ۵۰۰ کیلومتری شرق الجزیره (پایتخت) با انتشار بیانیه‌ای‌ اعلام کرد این دختر روز چهارشنبه در خانه پدر و مادرش قربانی شده است. در زمان پذیرش این کودک نگون‌بخت در بیمارستان، آثار ضربه و سوختگی روی جسد وی مشهود بوده است. فرد ۲۸ ساله‌ای که اقدام به برگزاری مراسم جن گیری کرده بازداشت شده است.

 

جن‌گیری عموما یک مفهوم و "آیین" با ریشه‌های کاتولیک به شمار می‌رود. به گزارش خبرگزاری فرانسه جن‌گیرها در الجزایر برای شفای بیماران، راندن شیاطین یا کمک به زنان نابارور برای حاملگی، از سوی بسیاری از مردم به کار گرفته می‌شوند.

 

انتشار این خبر خشم شمار گسترده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی در الجزایر را برانگیخته است. رسانه‌های محلی از جمله یک ایستگاه رادیویی خواستار پایان انفعال دولت در برابر این دست "جنایات" شده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->