یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟
سرخط خبرها

نمایش فناوری جلوه‌های بصری با ماسک هوشمند

  • کد خبر: ۲۹۳۴۳
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
نمایش فناوری جلوه‌های بصری با ماسک هوشمند
اخیراً ماسکی طراحی شده که تصاویر و متن‌های دلخواه کاربران را به نمایش درمی‌آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، ماسک صورت Lumen با بهره‌گیری از فناوری جدید، فرصت ارسال پیام‌های معنادار برای دوستان و آشنایان را ایجاد کرده و با وجود ایجاد وضعیتی مناسب برای تنفس کاربران، وضعیت تکراری و خسته‌کننده در استفاده از ماسک‌های صورت را به حداقل می‌رساند.


برای بهره‌گیری از این ماسک هوشمند، شما می‌توانید با دانلود اپلیکیشن Lumen در تلفن همراه خود با سیستم عامل‌های (Android و iOS)، طرح ها و حتی متن‌های دلخواه خود را به این فناوری ارسال کرده و از طریق پنل Flex به نمایش درآورید. طرح‌ها و متن‌های دلخواه از طریق اپلیکیشن به این ماسک ارسال شده و در پنل ال‌ای‌دی به نمایش درمی آید. فناوری جلوه‌های بصری در این ماسک پیشرفته بوده و تصاویر سه بعدی و همچنین رنگی را به نمایش درمی آورد.


کاربران می‌توانند از این ماسک استفاده کرده و پیغام‌های بهداشتی خود را برای رهگذران به نمایش درآورند. آنها همچنین می‌توانند این ماسک را پوشیده و با حضور در تظاهرات یا تجمعات مسالمت‌آمیز، پیغام‌های خود را به دیگران انتقال دهند.

این ماسک همچنین در وضعیت اکولایزر نیز قابل تنظیم بوده و جلوه‌هایی زیبا از پخش موسیقی را به نمایش درمی آورد و شما می‌توانید موسیقی دلخواه خود را از طریق تلفن همراه گوش کرده و جلوه‌هایی از اکولایزر موسیقی را در ماسک صورت خود به نمایش درآورید. این ماسک تنها به رنگ مشکی ساخته شده و از طریق کابل USB شارژ می‌شود.

جنس این ماسک از کتان بوده و بدون هیچ‌گونه آسیبی به نمایشگر ال‌ای‌دی در ماشین لباسشویی قابل شست‌و‌شو است. قیمت این ماسک جذاب و فناورانه در وب سایت‌های عمومی برابر با 95 دلار امریکا است.

منبع:ایران آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->