خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد
سرخط خبرها

کشف مواد اولیه ساخت مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

  • کد خبر: ۲۹۹۲۱
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کشف مواد اولیه ساخت مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: در پی اشرافیت اطلاعاتی، مرزبانان این فرماندهی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد طی بازرسی خودرو‌های ترانزیتی موفق به کشف ۱۹۶۰ کیلوگرم مواد پیش‌ساز، برای ساخت مواد مخدر صنعتی شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار ماشاءالله جان‌نثار اظهار کرد: ۹۶۰ کیلوگرم از این مواد به طرز ماهرانه‌ای زیر بار سیمان در یک خودرو جاساز شده و در حال خروج از کشور بود که با درایت مرزبانان این فرماندهی در تایباد کشف شد.

وی ادامه داد: در این رابطه خودروی مذکور توقیف و سرنشین آن پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی گردید.

سردار جان نثار مطرح کرد: در عملیاتی مشابه نیز یک تن مواد پیش‌ساز، برای ساخت مواد مخدر صنعتی در یک خودروی ترانزیتی که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و پس از توقیف خودرو راننده دستگیر و راهی مراجع قضایی شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->