ماجرای عجیب لئوناردو پادوانی؛ از مصدومیت در استقلال تا سهمیه شنای پارالمپیک هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است پادوانی قهرمان مسابقات شنای برزیل شد | ستاره سابق استقلال در پارالمپیک + عکس ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید
سرخط خبرها
با برتری مقابل وردربرمن

بایرن، قهرمان همیشگی بوندسلیگا + خلاصه بازی

  • کد خبر: ۳۰۷۷۱
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
بایرن، قهرمان همیشگی بوندسلیگا + خلاصه بازی
بایرنی‌ها موفق شدند با پیروزی 1 گله مقابل وردربرمن به قهرمانی بوندس‌لیگا دست یابند.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_، برای علاقه‌مندان به فوتبال اروپا و بوندس‌لیگا، قهرمانی بایرن در لیگ آلمان اتفاق تازه و عجیبی نیست. آنها ثابت کرده‌اند که برای اول شدن در آلمان حتی نیازی به ثبات روی نیمکت هم ندارند. نمونه بارز این ادعا هم نتایج این تیم در بوندسلیگای 2019/20 که با فلیک هم حتی با شکست وردبرمن به قهرمانی رسیدند.

 

شاگردان فلیک امشب در خانه حریف و در استادیوم خالی از تماشاگر به مصاف وردربرمن رفتند و در نهایت با تک گل لواندوفسکی، مهاجم لهستانی که زمزمه جداییش در تابستان 2020 از بایرن شنیده می‌شود، در دقیقه 43 به پیروزی دست یافتند تا قهرمانی خود را در لیگ امسال قطعی کنند.

 



این هشتمین قهرمانی متوالی بایرنی‌ها در بوندسلیگا بود. آنها در مجموع تا به امروز 30 بار قهرمان لیگ آلمان شده‌اند. باواریایی ها که فصل را پرفراز و نشیب آغاز کردند و این مسئله در نهایت به اخراج نیکو کوواچ منجر شد، با هدایت هانسی فلیک بار دیگر به شرایط مطلوب برگشتند و در نهایت توانستند در فاصله دو هفته به پایان رقابت ها، هشتمین قهرمانی پیاپی شان در بوندس لیگا را جشن بگیرند.

 

توماس مولر و داوید آلابا موفق شدند نهمین جام قهرمانی بوندس لیگای خود را با بایرن بدست آورند و از این حیث به رکورد فرانک ریبری رسیدند. پیش از این ریبری تنها بازیکن تاریخ بایرن و بوندس لیگا بود که 9 جام قهرمانی بوندس لیگا در اختیار داشت. این هافبک ارزشمند و فرانسوی کهنه‌کار فصل پیش راهی فیورنتینا ایتالیا شد.


بایرن، قهرمان همیشگی بوندسلیگا + خلاصه بازی

 

همچنین در این بازی آلفونسو دیویس، بازیکن جوان بایرن مونیخ موفق شد رکورد جدیدی به عنوان بازیکن در بوندس لیگا را ثبت کند. وی در این بازی با ثبت سرعت 36.51 کیلومتر بر ساعت، به عنوان سریع‌ترین بازیکن بوندس لیگا شناخته شد و رکورددار شد.

 

در دیگر دیدارهای امشب بوندسلیگا، مونشن‌گلادباخ با 3 گل از سد وولفسبورگ گذشت. فرایبورگ با نتیجه 2 بر 1 هرتا برلین را شکست داد و یونیون برلین نیز در خانه با یک گل از سد پادربورن گذشت. در ادامه این رقابت‌ها، فردا فرانکفورت در خانه میزبان شالکه است. آگزبورگ از هافنهایم، بایرلورکوزن از کلن، بوروسیادورتموند از ماینتس و لایپزیش از دوسلدورف پذیرایی خواهندکرد.

 

بعد از بایرن که در پایان هفته 32، با 24 پیروزی، 4 مساوی و 4 شکست، با 76 امتیاز قهرمانی خود را قطعی کرده، دورتموند با یک بازی کمتر 66 امتیازی است. لایپزیش با 59 امتیاز و مونشن‌گلادباخ با 57 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

با شکست پادربورن، سقوط این تیم 20 امتیازی نیز در فاصله 2 هفته تا پایان رقابت‌ها قطعی شد. در انتهای جدول به جز پادربورن، وردبرمن از 32 بازی با 28 امتیاز در رده هفدهم قرار دارد. برمنی‌ها باید امیدوار باشند فردا دوسلدورف و ماینتس مقابل رقبای خود شکست بخورند تا در دو هفته پایانی، سبزپوشان با کسب پیروزی، بقای خود در بوندسلیگا را جشن بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->