ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

روند انتخاب نامزدهای جوایز اِمی تغییراتی کرد

  • کد خبر: ۳۰۹۱۰
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
روند انتخاب نامزدهای جوایز اِمی تغییراتی کرد
آکادمی تلویزیون آمریکا تغییراتی را در تعداد نامزدهای انتخابی شاخه‌های مختلف هفتادودومین دوره جوایز اِمی (Emmy Awards) اعمال کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به دنبال تغییرات ایجادشده در تعداد نامزدهای بخش بهترین فیلم جوایز اُسکار و بحث و گفت‌وگوهای فراوان درباره نیاز به افزایش تعداد نامزدهای شاخه‌های اصلی جایزه امی در پی افزایش مخاطبان تلویزیون در روزگار کرونا، آکادمی بین‌المللی هنرها و علوم تلویزیون نیز اعلام کرد تعداد نامزدها در بخش کمدی و درام این جایزه را فارغ از تعداد آثار ارسالی، به هشت نامزد افزایش می‌دهد.

 

برای یکسان‌سازی فرآیند انتخاب نامزدها در تمام بخش‌های این جایزه و بسترسازی برای جامعیت بیشتر در انتخاب بهترین‌ها، در دیگر شاخه‌ها نیز تعداد نامزدها بر مبنای تعداد فیلم‌های شرکت‌کننده در هر بخش و طبق فرمول زیر تعیین خواهد شد. 

 

۱ تا ۱۹ اثر ارسالی: بین صفر تا ۴ نامزد

۲۹ تا ۸۰ اثر: ۵ نامزد

۸۱ تا ۱۶۰ اثر: ۶ نامزد

۱۶۱-۲۴۰ اثر: ۷ نامزد

و بیش ۲۴۰ اثر: ۸ نامزد

 

در دوره‌های قبل جوایز امی برای بخش درام و کمدی ۷ نامزد، جُنگ رنگارنگ (Variety talk)، برنامه واقع‌نمای ساختارمند و غیرساختارمند ۶ نامزد و دیگر شاخه‌ها هرکدام ۵ نامزد انتخاب می‌شدند.  

 

با وجود آن که فرآیند تولید به دلیل شیوع کرونا به تعلیق درآمد، آثار ارسالی برای این دوره از جوایز امی در مقایسه با رقابت سال گذشته، افزایشی ۱۵ درصدی داشته است.

 

این تغییرات پس از آن اعمال می‌شود که آکادمی هنرهای سینما اعلام کرد از نود و چهارمین دوره جوایز اسکار، تعداد نامزدهای انتخابی در بخش بهترین فیلم بر ۱۰ فیلم ثابت خواهد شد.

 

نامزدهای هفتاد و دومین دوره جوایز امی روز سه شنبه ۲۸ ژوئیه (۷ مرداد) از سوی آکادمی تلویزیون آمریکا اعلام می‌شود. جوایز امی ساعات پربیننده، طبق برنامه‌های قبلی، یکشنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور ۹۹) به مجری گری جیمی کیمل (Jimmy Kimmel)، پخش تلویزیونی خواهد شد.

 

منبع: ایرنا/ ورایتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->