جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
متخصص بیماری‌های عفونی:

زنگ خطر کرونا برای کودکان به صدا درآمد

  • کد خبر: ۳۲۱۲۵
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
زنگ خطر کرونا برای کودکان به صدا درآمد
مردانی، متخصص بیماری‌های عفونی گفت: امروز هر فردی حتی کودک هم می‌تواند به ویروس کرونا مبتلا شود و در واقع زنگ خطر برای کودکان هم به صدا درآمده است.
به گزارش شهرآرانیوز،مسعود مردانی در مورد اینکه چرا تعداد مبتلایان به کرونا در میان کودکان در حال افزایش است اظهار کرد: ویروس کرونا نسبت به ابتدای شیوع خود، علائم متفاوتی از خود نشان داده است که اخیراً با آغاز تابستان بروز علائم گوارشی ناشی از کرونا، به نحو چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: حداقل ۳۰ درصد از بیماران کرونایی نشانه‌ای از بیماری گوارشی دارند که مهمترین این نشانه‌ها بی‌اشتهایی و همراه با تهوع و استفراغ است.

متخصص بیماری‌های عفونی بیان کرد: این موضوع عمدتاً کودکان و نوجوانان را درگیر می‌کند و خیلی از اعضای خانواده کودک حتی نمی‌دانند که این علائم نشانه کروناست و این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز شود.

وی بیان کرد: در فصل تابستان عفونت‌های گوارشی بیشتر می‌شود و همانطور که می‌دانید در اوایل اپیدمی گفته می‌شد، کودکان نمی‌گیرند؛ اما امروز هر فردی ممکن است مبتلا شود و در واقع زنگ خطر برای کودکان در خطر ابتلا به صدا درآمده است.

مردانی توصیه کرد: از والدین می‌خواهیم کودکان خود را به مراسم و یا مسافرت نبرند، زیرا این گروه سنی می‌توانند آسیب بیشتری ببینند.
 
منبع:آنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->