ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

ابتلای ۵۴ زن باردار خراسان شمالی به کرونا

  • کد خبر: ۳۳۰۷۵
  • ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
ابتلای ۵۴ زن باردار خراسان شمالی به کرونا
رییس گروه سلامت مادران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ابتلای ۵۴ زن باردار این استان به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، طاهره رام اظهار داشت: از ابتدای برنامه غربالگری در استان ۵۴ بانوی باردار به کرونا مبتلا شده اند، اما خوشبختانه تاکنون هیچ مادر بارداری بر اثر ابتلا به کرونا فوت نکرده است.

وی بیان کرد: مادران باردار به عنوان گروه پرخطر، باید نسبت به سایر افراد با دقت و توجه بیشتری نکات بهداشت فردی از جمله ماندن در منزل و به خصوص استفاده از ماسک در زمان خروج از منزل را رعایت کنند.

رام عنوان کرد: مادران باردار با انجام تمرینات بدنی سبک، راه رفتن در منزل و تحرک کافی، رعایت نکات ایمنی، اصول بهداشتی و تغذیه‌ای و حفظ آرامش می‌توانند به سلامت خود و جنین کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: مادران باردار در صورت بروز هر نوع مشکلی می‌توانند از طریق تماس با مراکز بهداشتی زیر پوشش، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان خراسان شمالی در یک هفته اخیر از نظر همه‌گیری کرونا تا مرز هشدار پیش رفته بود.
 
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، میزان شیوع ویروس کرونا در این استان در مقایسه با ۲ هفته گذشته رو به افزایش است و شهرستان‌های فاروج، شیروان، بجنورد و جاجرم در حالت نارنجی و شهرستان‌های اسفراین، گرمه و راز و جرگلان در وضعیت زرد ابتلا قرار دارند.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->