ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

سامانه ۱۹۱ در خراسان رضوی دوباره فعال شد

  • کد خبر: ۳۳۵۱۷
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
سامانه ۱۹۱ در خراسان رضوی دوباره فعال شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از راه‌اندازی مجدد سامانه تلفنی ۱۹۱ ویژه پاسخگویی به پرسش‌های مرتبط با کرونا در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین بحرینی  افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا سامانه ۱۹۱ برای پاسخگویی به پرسش‌های مردم پیرامون این ویروس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه‌اندازی شد که طی مدت حدود یک ماه با فروکش کردن این بیماری غیر فعال گردید و اکنون شاهد راه‌اندازی مجدد آن هستیم.

وی ادامه داد: همزمان با شیوع مجدد کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس در خراسان رضوی این سامانه برای مشاوره و راهنمایی مردم فعال شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از تمامی هم استانی‌ها تقاضا داریم اگر علائم مشکوک به کرونا دارند، قبل از ترک منزل با سامانه ۱۹۱ تماس بگیرند و کارشناسان آن سامانه برای اقدامات بعدی آنان را راهنمایی خواهند کرد.
وی افزود: در این سامانه به تمامی پرسش‌های مردم در خصوص نحوه پیشگیری و درمان این بیماری پاسخ داده می‌شود.

هم اکنون حدود پنج میلیون نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و مابقی توسط دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات رسانی می‌شوند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۳ شهرستان دیگر در استان خراسان رضوی را زیرپوشش دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۴۸ هزار و ۳۷۹ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۱۲ هزار و ۸۴ تن را در کشور گرفته است.

همچنین تاکنون ۲۰۹ هزار و ۴۶۳ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->