ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

تکلیف هزینه سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده مشخص شد

  • کد خبر: ۳۴۶۳۹
  • ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
تکلیف هزینه سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده مشخص شد
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان به تشریح چگونگی ساماندهی سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان ، درباره وضعیت ساماندهی سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده بیان کرد: با وزارت کشور تعامل داریم و کارگروه های استان ها فعال شدند تا برای تعیین تکلیف سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو برنامه ریزی کنند.

 

او ادامه داد: همانطور که برای بازگشایی مدارس سه سناریو وضعیت سفید، زرد و قرمز در نظر گرفته شده است برای فعالیت سرویس مدارس هم این اقدام را شاهد هستیم بر همین اساس در مناطق روستایی و سفید سرویس مدارس به فعالیت ادامه می‌دهند، در مناطق زرد برخی روزها سرویس خدمات رسانی دارد و در شرایط قرمز کلاس های غیرحضوری و نیاز به سرویس نیست.

 

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان با اشاره به اینکه مدیران مدارس در حال انعقاد قرارداد مشروط با پیمانکاران سرویس مدارس هستند، گفت: با توجه به این نوع قرارداد هر زمان که نیاز به خدمات دهی سرویس مدارس باشد، سرویس مدارس آماده هستند.

 

عباسپور درباره هزینه سرویس مدارس گفت: شورای شهر هنوز در این مورد تصمیم‌گیری نکرده است اما هر ساله حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش قیمت داریم البته به نظر می‌رسد امسال با توجه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی افزایش قیمت بیش از ۲۰ درصد باشد.

 

تصمیم‌گیری برای تعیین پروتکل‌های بهداشتی سرویس مدارس

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا پروتکل‌های بهداشتی خاصی برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده است یا خیر، بیان کرد: کارگروه ماده ۱۹ جلسه آینده برگزار خواهد شد و در این مورد هم قرار است تصمیم‌گیری شود.

 

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره تسویه حساب با هزینه سرویس سال گذشته با خانواده ها گفت: اعلام کردیم که مداری فقط هزینه های روزهایی که سرویس خدمات دهی داشته است دریافت کنند و مابقی هزینه باید به خانواده عودت داده می‌شد البته در مواردی به عنوان بخشی از هزینه سرویس امسال در نظر گرفته شد که این موضوع با با توافق مدرسه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->