گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

یک تیم مسلح تجزیه طلب در ماهشهر متلاشی شد

  • کد خبر: ۳۵۹۵۵
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
یک تیم مسلح تجزیه طلب در ماهشهر متلاشی شد
فرمانده انتظامی خوزستان از برخورد ماموران انتظامی با یک تیم مسللح سه نفره تجزیه طلب در ماهشهر خبر داد. سردار حیدر عباس زاده گفت: در تحقیقات اولیه، سه فرد تروریست و تجزیه‌طلب به جرایم ارتکابی اعتراف کردند. این افراد، سه سال پیش تغییر مذهب داده و گرایش‌های تجزیه‌طلبانه پیدا کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرمانده انتظامی خوزستان افزود: چهارشنبه شب هفته گذشته این تیم سه نفره در شهرک شهید مدنی ماهشهر، همزمان به سمت منازل مسکونی فرمانده پایگاه بسیج این شهرک و یکی دیگر از اعضای موثر پایگاه بسیج تیراندازی کردند.

سردار حیدر عباس‌زاده افزود: در جریان این تیراندازی متاسفانه مادر یکی از عوامل بسیج شهرک شهید مدنی پس از اصابت گلوله این افراد به شهادت رسید. عباس‌زاده بیان کرد: بعد از این حمله تروریستی، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت و آگاهی شهرستان ماهشهر قرار گرفت.

وی افزود: به لطف خدا و با هدایت عملیاتی مستمر، در کمتر از ۴۸ ساعت سه نفر از عاملان اصلی این حادثه تروریستی شناسایی و دستگیر شدند. فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از این افراد دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و پنج تیر شورشی همراه با ۵۶ عدد فشنگ جنگی و شورشی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

عباس‌زاده افزود: در تحقیقات اولیه، سه فرد تروریست و تجزیه‌طلب به جرم ارتکابی اعتراف کردند. فرمانده انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: این افراد، سه سال پیش تغییر مذهب داده و گرایش‌های تجزیه‌طلبانه پیدا کردند.

وی افزود: این سه نفر دارای سوابقی چون تیراندازی به پایگاه‌های بسیج و انتظامی و قدرت‌نمایی با سلاح در مراسم اعیاد مذهبی با انگیزه امنیتی هستند.

عباس‌زاده انگیزه این افراد در تیراندازی به عوامل بسیج شهرک شهید مدنی ماهشهر را تروریستی عنوان کرد و افزود: پلیس استان خوزستان با حمایت دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان با اقتدار خواب را از چشمان این افراد خواهد ربود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان افزود: فرزندان ملت در نیروی انتظامی خوزستان برای برقراری نظم و امنیت شهروندان از جانشان مایه گذاشته و اجازه نخواهند داد تا معاندان نظام آرامش مردم را بر هم زنند. تحقیقات از این تیم تروریستی تجزیه‌طلب ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->