نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

چرا طباطبایی از هیات بسکتبال استان اصفهان بازدید نکرد؟!

  • کد خبر: ۳۶۴۴۴
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
چرا طباطبایی از هیات بسکتبال استان اصفهان بازدید نکرد؟!
رییس فدراسیون بسکتبال به اصفهان سفر کرد و پس از آن راهی یزد شد.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال راهی اصفهان شد و در اقدامی پسندیده با خانواده مرحوم محمد پاکروان از پیشکسوتان ارزنده بسکتبال دیدار و برای آن مرحوم طلب آمرزش و برای خانواده ایشان صبر آرزو کردند. طباطبایی در این سفر دو روزه با حضور در باشگاه ذوب آهن اصفهان با تعدادی از مسئولان این باشگاه نیز دیدار و گفتگو کرد.

سفر رئیس فدراسیون در این شرایط کرونا که خیلی از استان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند قابل تقدیر است، اما باید دید بازدهی این سفر برای بسکتبال ما چه خواهد بود؟ نکته عجیب اینجاست که اعضای هیات استان اصفهان از سفر رامین طباطبایی به این استان بی خبر بودند! و عجیب‌تر آنجاست که رئیس فدراسیون در این سفر از هیات استان اصفهان بازدید نکرده است! ‌ای کاش طباطبایی توضیح دهد که چرا از سفر خود خبری به اعضای هیات اصفهان نداده و بازدیدی هم از این هیات نکرده است؟ این طور که مشخص است رابطه رئیس فدراسیون با رئیس هیات اصفهان کمی شکرآب است و باید دید در پشت پرده این سفر آیا درباره انتخابات هیات بسکتبال استان اصفهان هم مذاکراتی صورت گرفته یا خیر!

جواد داوری که یکی از ملی پوشان خوب سابق کشورمان است در این چند سال کوشیده تا بسکتبال اصفهان را دوباره به روز‌های اوج خود بازگرداند. در روز‌های نخست ریاست به نظر می‌رسید داوری کار مشکلی خواهد داشت چرا که اصفهان در آن مقطع فقط یک تیم پدافند را در رقابت‌های دسته یک داشت، اما داوری توانست کمی از مشکلات این استان را برطرف کند و به خصوص در رده‌های پایه خوش درخشید.

در این سال‌ها یکی از نقد‌های اساسی به اصفهانی‌ها این بود که چرا بازیکن سازی را تعطیل کرده اند و چرا دیگر مثل سابق در تیم‌های ملی خبری از اصفهانی‌ها نیست، اما با آمدن داوری دوباره تیم‌های پایه اصفهان جان گرفت و توانستند در سطح کشور مقام بیاورند و در مینی بسکتبال هم به قهرمانی رسیدند. ذوب آهن دوباره به لیگ برتر مردان بازگشت و در دسته یک هم دو تیم از این استان حضور دارد. در بخش بانوان هم شاهد حضور پررنگ اصفهانی‌ها بودیم و نامی نو به خوبی در این سال‌ها درخشیده و شنیده می‌شود فولاد مبارکه اصفهان هم قصد تیمداری دارد. این‌ها نشان می‌دهد که داوری در اصفهان در حال سعی و تلاش  است تا بسکتبال در نصف جهان جانی دوباره بگیرد. اما سوال این است چرا با وجود این‌ها رئیس فدراسیون با رئیس هیات بسکتبال استان اصفهان رابطه خوبی ندارد و در سفر خود با آن‌ها دیدار نکرده است؟ مگر مسئولان در سفر‌های استانی نباید با نیرو‌های زیر دست خود دیدار و صحبت کنند تا از مشکلات آن‌ها با خبر شوند؟
 
طباطبایی با مسئولان باشگاه نامی نو هم دیدار نکرده است، مگر نه اینکه این باشگاه در بخش بانوان عملکرد خوبی داشته پس چرا رییس فدراسیون همانگونه که به دیدار ذوب آهنی ها رفت با نامی نو این کار را نکرد؟ شاید طباطبایی در این سفر می توانست مسئولان این باشگاه را متقاعد کند در بخش مردان هم تیم داری کنند. باید رئیس فدراسیون نشان می داد به همان اندازه که تیمداری ذوب آهن در مردان برایش اهمیت دارد حضور باشگاه ها در بخش بانوان هم برایش مهم است و قدردانی می کند.

طباطبایی چندی پیش هم به گرگان سفر کرده بود و با اسدالله کبیر رییس هیات این استان هم دیدار داشت دیداری که بازتاب چندان خوبی نداشت و به نظر می‌رسد حالا نوبت به اصفهان و حواشی آن رسیده است.
به هر حال می‌گویند از اصفهان بوی مهندسی انتخابات می‌آید و امیدواریم این درست نباشد و کاندیدا‌ها بتوانند در فضای سالم با هم رقابت کنند.
و البته امیدواریم که سفرهای استانی رئیس فدراسیون برای بسکتبال بازدهی خوبی داشته باشد و او با دست پر از این سفرها برگردد نه با دلخور کردن عده ای از جامعه بسکتبال!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->